Перевізники стверджують , що їм невигідно возити пасажирів за існуючими розцінками, які не змінювалися з 2007 року, а чиновники пояснюють, що не можуть вплинути на приватних перевізників. Власники маршруток хочуть подорожчання на 1-1,5 грн (зараз проїзд у маршрутках коштує від 2 до 3 грн), а деякі планують брати з пасажирів по 5 грн, повідомляє Gazeta ua.

Особливо гостро питання з подорожчанням постало після проведення містом конкурсу на маршрути. За його умовами, брати участь могли тільки буси з GPS -навігатором, не старші 7 років, водії обов'язково повинні носити форму, а одна з машин повинна бути обладнана для перевезення інвалідів.

«Питання про підвищення плати за проїзд назріло давно. Вартість проїзду в маршрутках не змінювалася з 2007 року. Хоча з цього часу в кілька разів подорожчали пальне, запчастини, та й самі автобуси. Новенький «Богдан», наприклад, коштує $ 53 тис. ( в 2007 -му коштував $ 20). Ми, як і інші перевізники, подавали свої розрахунки в КМДА, але поки чиновники зберігають мовчання. За нашими підрахунками собівартість проїзду в маршрутних таксі становить 3,5 гривні, а щоб ми отримували хоч якийсь прибуток, пасажири повинні платити близько 5 гривень. Зараз вони платять у наших маршрутках по 2,5 гривні за проїзд. Все йде до того, що проїзд буде дорожчати, але коли саме це відбудеться, я сказати не можу», - говорить приватний перевізник.

Його маршрутки працюють на довгих дистанціях - більше 20 км, тобто об'їжджають півміста. За його словами, на переобладнання маршруток немає грошей.

«Ми ледве покриваємо наявні витрати на ремонт автобусів, зарплату шоферам. А , наприклад, у тій же Москві вартість проїзду складає 7 грн, в європейських містах проїзд у міськтранспорті - 1,8 євро ( 20 грн). Звичайно, при такому прибуткові можна багато чого собі дозволити, - каже перевізник, - 5 грн - цілком обгрунтована ціна».