Заповнився зал газетами, журналами, буклетами, календарями, передплатними квитанціями, повітряними кульками, листівками, рекламними плакатами; мобільними телефонами, фотоапаратами, самоваром із гарячим чаєм; газетярами і просто роззявами. І над усім оцим гучне, різноголосе і неодноразове: «А ти передплатив нашу газету?» 

Щось схоже до подій, дотепно описаних класиком українського гумору в усмішці «Ярмарок», відбувалося в приміщенні Донецької дирекції Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» під час проведення тут Дня передплатника.

 З питань розповсюдження періодичних видань за передплатою та вроздріб Донецька дирекція співпрацює з понад  300 редакціями та видавництвами. А тому дійство справді мало вигляд ярмарку, на якому газетярі активно вихваляли свій «товар». Численних «покупців» тут зустрічали керівники поштового підприємства, представники Донецької облдержадміністрації, журналісти з багатьох місцевих та центральних газет, а також представники 12 центрів поштового зв’язку, які приїхали з різних куточків області.

До речі, саме від них довелося почути, що «Урядовий кур’єр» у багатьох передплатників має попит настільки, що його іноді називають настільною газетою. І тому навіть попри непевну фінансову ситуацію, яка, м’яко кажучи, нітрохи не сприяє збільшенню накладів, наше видання вже звично у списку тих, які намагаються  передплатити обов’язково.

«Ваше видання, — наче два в одному, — каже донеччанка  Ірина Петрівна. — Адже на сторінках друкуються і різноманітні документи, потрібні для роботи, і цікаві журналістські матеріали з усіх куточків України».

— Урядова газета, як і раніше, має попит серед передплатників, — підтверджує начальник відділу розповсюдження періодичних видань Донецької дирекції УДППЗ «Укрпошта» Марія Устенко. — А тому ми всіляко пропагуємо видання і намагаємося зробити все можливе для збільшення кількості передплачених видань.