У січні — серпні 2013 року Державна адміністрація залізничного транспорту «Укрзалізниця» реалізувала понад 3,1 мільйона квитків, куплених пасажирами через Інтернет.

Нині реалізація проїзних документів у такий спосіб становить 8,7% загального продажу  квитків.

У серпні 2013 року кількість проданих квитків становила 500,2 тисячі штук, що в 2,2 раза перевищує показник минулого року. Тенденція зростання популярності послуги спостерігається рік у рік, зокрема протягом 2009-го пасажири придбали через Інтернет близько 83,5 тисячі квитків, 2010-го — 132,5 тисячі, 2011 року — 693,9 тисячі, 2012-го — 2,1 мільйона. З 2008 року, коли було запроваджено послугу онлайн-купівлі й бронювання квитків, пасажири через мережу придбали понад 6,1 мільйона залізничних квитків.

Як нагадує УНІАН, Укрзалізниця з 26 липня запровадила послугу онлайн-повернення проїзних документів, куплених через Інтернет. Для повернення електронного квитка або бланка замовлення (що потребує звернення до каси) через офіційний сайт адміністрації необхідно скористатися вкладкою «Актуальні квитки» в особистому кабінеті, обрати необхідний документ і скористатися послугою «Повернути».

Укрзалізниця також планує запровадити електронний квиток без обов’язкового паперового підтвердження у вигляді фіскального документа на всі поїзди внутрішнього сполучення вже до кінця 2013 року.

Відділ новин 
«Урядового кур’єра»