Цьому передувало підписання 18 липня нинішнього року меморандуму про взаємне співробітництво між Державною реєстраційною службою України і Укрпоштою. Мета проекту — максимально спростити процедуру отримання адміністративних послуг, які сьогодні надає Укрдержреєстр, закріпити її прозорість та легкість отримання результату.

Споживачам пропонують уніфікований перелік найпопулярніших адміністративних послуг: державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців, проставляння апостиля на офіційних документах, отримання витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців. Завітавши до найближчого відділення Укрпошти, кожен громадянин матиме можливість отримати інформацію про послуги Укрдержреєстру, оформити необхідний пакет документів, надіслати його до реєстраційної служби та отримати вже готовий пакет документів. За бажанням пакет може бути доставлено безпосередньо додому замовникові.

Як це відбуватиметься, розповів під час прес-конференції голова Укрдержреєстру Дмитро Ворона. «Ви приходите до відділення Укрпошти, заповнюєте необхідні документи, правильність заповнення перевірять працівники, відповідні зразки заповнення буде розміщено на інформаційних стендах у відділеннях пошти. Потім папери запаковуєте у спецконверт і направляєте до реєстраційної служби, і відразу можете обумовити, як би ви хотіли отримати відповідь: кур’єрською поштою чи в реєстраційній службі», — так описав процедуру керівник відомства. Додавши, що проект особливо важливий для жителів найвіддаленіших куточків України.

Завдяки найрозгалуженішій мережі Укрпошти, що налічує 14 тисяч відділень, кожен бажаючий зможе скористатися послугами Укрдержреєстру.

Крім цього, за словами чиновника, послуга служби буде безкоштовною — українці платитимуть виключно за поштові послуги, які є в прайсах поштовиків. Проте Дмитро Ворона порекомендував громадянам все-таки користуватися кур’єрською службою пошти або відправляти рекомендовані листи. Термін надання таких послуг, за його словами, збільшився лише на чотири дні. А ще, за словами керівника відомства, заявники зможуть дізнатися, чи надійшли документи в реєстраційну службу, на сайті установи, а з березня 2014-го планується ввести СМС-інформування про отримання документів реєстраційною службою.

Варто зазначити, що пересилка документів коштуватиме відправнику приблизно 27 гривень. Лист вагою 20 грамів коштуватиме 13,56 гривні, ще 9,36 гривні — якщо він до запитання і плюс 4,20 гривні за те, аби отримати повідомлення про доставку.

Як бачимо, вартість не значна, але ж це заощаджує час, а сам проект надання спрощених адміністративних послуг позбавить марудного очікування в чергах.