В Україні страховики мало займаються соціальним захистом клієнтів. «У світовій практиці, зокрема у США, Франції, страхові компанії є учасниками медичного забезпечення і будують цю систему, тому що не зацікавлені отримати клієнта хронічно хворим, оскільки для них це зайві витрати і зменшення власного прибутку. 

Також страховик не зацікавлений переплачувати великі кошти за медпрепарати, ефект від яких може бути невеликим, і це теж зменшує прибуток. Через те, що страховим компаніям (СК) важко впроваджувати технології та бізнес-процеси в клініках, які існують, їм простіше відкривати свої, де вони встановлюють власні правила гри», — підкреслює генеральний директор Української федерації убезпечення Галина Третьякова. Утім, деякі експерти вважають, що проекти цікаві як експеримент, але не дуже ефективні як бізнес-модель. Одним з мінусів є — великий термін окупності. Тому з точки зору економіки доцільніше вирішити питання з медичним асистансом (з французької assistance — допомога). Асистуючі компанії стають сервісними партнерами-посередниками між страховиками та лікувальними закладами і виторговують в останніх знижки.

Втім,?одна зі страхових компаній відкрила перший в Україні медичний цент «ІНГО». Ця поліклініка призначена для надання послуг клієнтам, застрахованим за договорами добровільного медичного страхування (ДМС) в цій компанії та інших, а також охочих у ній обслуговуватися жителів Києва. Клініка оснащена сучасним лікувально-діагностичним обладнанням.

Інвестиції в цей київський медичний центр становили 17 мільйонів доларів (з них на будівництво витратили 9 мільйонів, решту — на обладнання). «Вони окупляться, за нашими розрахунками, через 4—5 років», — уточнив «УК» голова правління «ІНГО Україна» Ігор Гордієнко. Однак деякі експерти зазначають, що одній СК важко буде завантажити власну клініку, оскільки клієнти живуть у різних куточках міста і, можливо, їм незручно буде добиратися до неї. А щодо колег-страховиків, то навряд чи вони направлятимуть своїх клієнтів до медцентру, у назві якого згадується конкурент.

Ще один стримуючий чинник цього проекту — конфлікт інтересів між клініками,  страховиками та їхніми клієнтами через нестачу параметрів і протоколів лікування застрахованих в Україні (пацієнтам можуть рекомендувати дорогі неефективні ліки та призначати непотрібні послуги). На жаль, від прихованого конфлікту інтересів не може бути застрахованою і новоспечена клініка.