Луганщина на порозі масового скорочення працівників. Ситуація в краї, на жаль, складається так, що підприємництво тут може бути знищено, і тоді без роботи залишаться тисячі людей, тож можуть розпочатися голодні бунти. Про це йшлося під час відеомосту «Тенденції в малому та середньому бізнесі на заході і на сході України» між Львовом та Луганськом.

Львів’ян, насамперед, цікавило, якими мають бути, на думку луганчан, подальші кроки влади, аби не втратити малий і середній бізнес у регіоні. У відповідь президент Луганської торгово-промислової палати Сергій Кириченко зазначив, що потрібна не війна, а мирні переговори, інакше ведення бізнесу на території краю неможливе. Та однозначної відповіді на те, з ким такі перемовини можна було б вести, у луганчан немає. Заступник голови Алчевської спілки підприємців Артур Баранов вважає, що потрібно домовлятися не з людьми на місцях, а з політиками. Приклад стабілізації ситуації, на його думку, — Харків, де представники регіональних еліт знайшли взаєморозуміння зі столицею, що сприятливо позначилося на «самопочутті» бізнесу і населення в цілому. Загалом луганчани вважають, що чимало залежить саме від Києва.

За словами фахівців, нині найбільш вразливий — транспортний бізнес, виникають проблеми з товаром, що транспортують. Як зауважив Сергій Кириченко, половина продукції, яку виробляють підприємства краю, йде на експорт, майже 70% якого — до країн СНД, зокрема в Росію.

Зважаючи на те, що днями ухвалено постанову Кабміну про закриття восьми пропускних пунктів і на складну ситуацію, Луганська ТПП оприлюднила офіційне звернення до Прем’єр-міністра України. Зокрема, акцентовано увагу на долі пункту пропуску для залізничного сполучення «Червона Могила — Гуково». Це єдина залізнична гілка для транспортування вантажів суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності регіону в Росію, Казахстан й інші країни світу та для завезення з цих держав необхідних комплектуючих для виробництва.

Луганщина звертає увагу на те, що бізнесу потрібно експортувати продукцію, щоб уникнути масового скорочення працівників та не втратити можливість платити людям зарплати. Нині ж підприємства, які зацікавлені в реалізації продукції, просто не можуть відправити вантажі.