Попри урочисті обіцянки колишніх очільників Дніпропетровської області та країни у повному сприянні добудові метрополітену в Дніпропетровську, золоті гори і заплановані мільйони на будівництво підземки не посипалися. Натомість метробудівці останніми роками перебувають у стані хронічного неотримання зарплати. Наприклад, 2010—2011 років робітникам не виплачували її 14 місяців. Звісно, люди не терпіли мовчки: зверталися в різні інстанції, до можновладців, проводили прес-конференції й пікетували адмінбудівлі. Торік навесні домоглися виплати зарплати за чотири місяці.

Цього року за болюче питання взялася прокуратура і провела перевірку додержання вимог законодавства про оплату праці в діяльності ПАТ «Дніпрометробуд». Виявилося, що посадові особи підприємства накопичили нові зар?платні борги й упродовж серпня 2013-го — квітня 2014 року не виплачували заробітну плату працівникам, зокрема вже звільненим. Борг сягнув 3,5 мільйона гривень. Як повідомила прес-служба прокуратури Дніпропетровської області, на усунення порушень законодавства про оплату праці дніпропетровська прокуратура з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері внесла подання керівництву ПАТ «Дніпрометробуд». У результаті гроші знайшлися, і заборгованість із зарплати перед будівниками метро погасили у повному обсязі. Тим часом через постійні невиплати зарплати фахівці, особливо молодь, з «Дніпрометробуду» звільняються, залишилися здебільшого пенсіонери. І тільки завдяки відповідальності робітників, які попри всі негаразди продовжують працювати, у Дніпропетровську не сталася техногенна катастрофа. «Якщо припинимо відкачувати воду з тунелів метро, центр міста просто піде під землю, — кажуть метробудівці. — Тому роботу нам кидати не можна».