Учасники Всеукраїнської конференції «Інклюзивне навчання як складова соціальної реабілітації дітей та молоді з інвалідністю» звернули увагу передовсім на позашкільну освіту, яка для дітей-«надомників» може стати шляхом до шкільного колективу. Вона слугує своєрідним трампліном у підготовці дитини до школи й життя загалом. В інклюзивному класі має бути не більш як двадцять учнів, а в учителя — професійний помічник. Європейські стандарти навчання впроваджують на Луганщині — такі класи є вже у 26 школах.

«Конференція проходить у нашому краї, бо ми можемо поділитися успішним досвідом», — каже голова Луганської обласної молодіжної громадської організації «Асоціація молодих інвалідів Східного Донбасу — Схід» Тетяна Баранцова. А ще, додає вона, колеги прагнуть обговорити загальні проблеми, пов’язані з інституційними проблемами. Бо, за словами начальника відділу Національної асамблеї інвалідів України Лариси Байди, існує понад 20 нормативних документів у сфері інклюзивної освіти, але в країні вони, на жаль, не виконуються.