Пасажири Київського метрополітену вже помітили, що на Святошинсько-Броварській лінії з’явилися вагони Крюківського вагонобудівного заводу. Вони потихеньку витісняють з маршруту митищінські та ленінградські вагони, які працюють у столичній підземці з 60-70-х років минулого століття. Як повідомив «УК» виконувач обов’язків начальника прес-служби Комунального підприємства «Київський метрополітен» Павло Чередниченко, ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» нині бере активну участь у заміні рухомого складу столичного метро.

— Усе це відбувається в рамках проекту модернізації вагонів «Київського метрополітену» за цільові кошти екологічних (зелених) інвестицій, які надала Японія. 29 липня 2014 року в Києві відбулася зустріч представників столичної підземки та фахівців компанії «ITOCHU Corporation». На ній було розглянуто питання подальшої співпраці українських та японських промисловців стосовно завершення реалізації існуючих спільних проектів.

«ITOCHU Corporation» уже профінансувала модернізацію 95 вагонів метрополітену (близько одного мільярда гривень), яка відбувалася на Крюківському вагонобудівному заводі, забезпечивши ремонтників комплектуючими та новим енергоефективним обладнанням. На Святошинсько-Броварській лінії нині працюють уже 50 таких вагонів. Вони споживають на 35% електроенергії менше, ніж решта вагонів: зручні, плавні та негучні в експлуатації (завдяки використанню сучасних матеріалів). До речі, працівники Дарницького депо метрополітену повністю «роздягли» вагони, тож до Крюківського заводу вони потрапили в розібраному вигляді — лише кузови.

У столичній підземці якістю оновлених вагонів задоволені. Особливо машиністи, яким тепер набагато зручніше працювати. Японський проект модернізації рухомого складу подовжив життя старих вагонів на 20 років, що зекономить у подальшому кошти підприємства на регламентні роботи, технічне обслуговування та поточні ремонти техніки.

Окрім того, «ITOCHU Corporation» зобов’язується модернізувати і решту (160) вагонів Святошинсько-Броварської лінії. Представники японської фірми мають приїхати найближчим часом у Київ удруге, аби вирішити це питання.