На тлі нудного дощового вечора феєрверк барв і музики в затишному залі Київської оперети подвійно зігрівав душу і піднімав настрій. Гала-концерт з нагоди відкриття сезону став свого роду подорожжю в часі. Початок — номери з найпам’ятніших вистав в історії театру, як-от дует Комарихи та Яшки з «Весілля в Малинівці». Далі — вічна класика, яка  є надійною репертуарною опорою («Сільва», «Фіалка Монмартру»).

А ось у другому відділенні — найбільш інтригуюче, тобто перспективне. Тут номери з уже включених до репертуару цього сезону мюзиклів («Цілуй мене, Кет» К. Портера), романси, арії й танцювальні композиції з творів, які є свого роду тестами для самих акторів, глядачів та художнього керівника театру Богдана Струтинського. «Включаючи такі номери у програму наших концертів, ми робимо свого роду примірку наших можливостей з одного боку і відповідності твору нашому менталітету, нашим настроям, очікуванням наших глядачів — з іншого», — сказав Богдан Дмитрович, розповідаючи  «УК» про особливості нового сезону.

Оперета радує душу і музикою, і яскравими костюмами. Фото з сайту ru.golos.ua

Зокрема за результатами таких експериментів у репертуарі театру цьогоріч з’явиться «Мадам Нітуш» Флоріана Ерве (за цим твором поставлено радянський музичний фільм «Небесні ластівки», але Струтинський обіцяє, що вистава буде ближча до оригіналу). Театр у фойє (не були ці дійства в одному із фойє Київської оперети — дещо особливе!) покаже «Дзвіночок» Гастано Доніцетті. Для любителів балету поставлять «Кармен». А на десерт — «У джазі лише дівчата». Мені вже аж кортить побачити, як втілять на столичній сцені знаменитий мюзикл.

Не  сидітиме склавши руки й оркестр. Він не лише акомпануватиме своїм колегам, а й виступить із самостійною програмою «Перлини світової класики». До речі, з приставних стільців, які спеціально для журналістів «УК» поставили у бельетажі (зал був забитий вщерть!), добре було видно, як працюють музиканти. Як високий темп гала-концерту і велика кількість номерів потребували злагодженої роботи усіх п’яти(!) диригентів. Вони змінювали один одного біля режисерського пульта, наче бігуни в естафеті, а глядачі навіть не помічали цих замін, музика звучала без пауз, концерт кружив-співав-барвився костюмами без упину.

Серед  шанувальників оперети цього вечора були помічені Олександр Лавринович, Степан Гавриш, Микола Жулинський, мистецтвознавець Дмитро Степовик, депутати Київради. Що ж, сподіваємося, що заряд бадьорості, отриманий цього вечора в опереті, позитивно позначиться на продуктивності роботи і відповідальних персон, і простих українців.