На офіційному сайті Вінницької міської ради розпочав роботу чат для спілкування з працівниками центру надання послуг «Прозорий офіс». Тепер через діалогове вікно користувач може поставити запитання його працівникам та отримати необхідну інформацію в режимі реального часу. 

«Завдяки цьому городяни зможуть отримати консультації з різноманітних питань, які в компетенції працівників «Прозорого офісу». Наприклад, щодо адміністративних послуг, дозвільної системи у сфері господарської діяльності, державної реєстрації бізнесу тощо. До вирішення кадрових питань онлайн-сервіс працюватиме в години роботи центру, а в подальшому розглядаємо можливість надання консультацій й у вечірній час», — зазначив перший заступник директора департаменту адміністративних послуг міської ради Євген Іщук.

Цей проект реалізовано за підтримки Європейської комісії. Завдяки чату отримання послуг стало зручнішим. Зокрема  простіше звертатися до центру людям з вадами слуху і мовлення. Перевага також у тому, що не треба очікувати на телефонній лінії, доки звільниться працівник. Тепер співробітники центру отримують звуковий сигнал, що відвідувач зайшов у чат, і оператор, який у цей момент не консультує людей, готовий відповісти на запитання користувача. Якщо запитання не належать до його компетенції, він перенаправляє запит до потрібного спеціаліста.

Зручність нововведення й у тому, що скористатися ним можна за допомогою не лише стаціонарних комп’ютерів із доступом до Інтернету, а й зі смартфонів та планшетів.