Європа, як і Україна зокрема, продовжує нарощувати обсяги електронної комерції. Так, якщо у 2012 році через всесвітню павутину товарів було продано на суму 158,1 мільярда євро, то у 2013 році — на 173,8 мільярда.  Європейські експерти підрахували, що торік у такий спосіб товари купило 90 мільйонів споживачів. Водночас темпи зростання електронної торгівлі на континенті за останні роки сповільнюються.

Найвищі показники в електронній комерції вже кілька років поспіль  демонструє Великобританія, в якій у режимі онлайн було продано різних товарів та послуг на суму 96,2 мільярда євро. Отже, саме Туманному Альбіону належить половина всього «електронного» продажу. Друге місце посідає Франція, а третє — Нідерланди, де ці показники відповідно становлять 53 та 10,5 мільярда євро.

Такі високі цифри в цих країнах пояснюються тим, що саме в них чимале так зване інтернет-проникнення в оселях громадян. Так, у тій же Великобританії воно становить 83%, а в Нідерландах — 94.

Слід сказати, що в Європі законодавство, яке регулює сферу електронної комерції, є одним із найдосконаліших у світі. У цілому ж організація бізнесу в інтернет-середовищі на базі будь-якої європейської компанії відкриває дуже великі можливості структурування, позитивно впливає на доходність електронного продажу та підвищує фінансову мобільність, оскільки така компанія може мати рахунки в будь-якому банку світу. Все це надихає підприємців з різних держав ретельно придивлятися до європейського ринку онлайн-торгівлі.

Для українських бізнесменів є цікавим, у яких країнах континенту доцільно реєструвати компанію для електронної торгівлі? Бізнес онлайн є трансграничним, тобто немає ніяких реальних кордонів. А реєструвати торговельні компанії можна з продажу предметів мистецтва, одягу, туристських путівок, авіаквитків тощо. Для ілюстрації успіхів такої торгівлі можна навести доволі яскравий приклад, коли комп’ютерна гра Modern Warfare 3 свій перший мільярд доларів «заробила» за 16 днів і випередила за прибутковістю кінофільм «Аватар». Таким чином, безмежна і неосяжна онлайн-торгівля робить справжні дива у сфері продажу.

Важливість розвитку онлайн-торгівлі у найбільшій економці світу — США — переоцінити просто не можливо. Свідченням цього є те, що в Америці на державному рівні створено спеціальну робочу групу з електронної комерції, до складу якої ввійшли представники адміністрації президента країни та відповідних департаментів. Діяльність цієї групи знаходиться під постійним та ретельним контролем глави держави.

Що стосується розвитку цього сегменту ринку США, то варто сказати, що у першому кварталі 2014 року обсяги онлайн-продажу зросли на 12% у порівнянні до попереднього року. Найбільше в американців у цьому сегменті продажу користуються популярністю одяг та аксесуари.

Дослідники вважають, що така тенденція пов’язана з тим, що у країні діють проста процедура повернення товару та безкоштовна його доставка. Щодо першого чинника, то чимало інтернет-магазинів останнім часом збагнули, що найм’якіша «політика повернення» в підсумку підвищує репутацію бізнесу та окремих його фігурантів, і люди ще більше тяжіють до послуг електронної торгівлі.

Ще одну цікаву тенденцію помітили прискіпливі американці на ринку онлайн-торгівлі своєї країни. Так, дослідження довели, що 78% пошуків товарів за допомогою мобільних телефонів приводять до купівлі. Таким чином, американський ринок електронної торгівлі на відміну від європейського відрізняється своєрідною креативністю.