Викатка зі складального цеху нового літака завжди є знаковою подією. Вона віншує зусилля базового підприємства: конструкторів, інженерів, постачальників, майстрів дільниць і робітників. Уся багаторічна робота багатьох трудових колективів України постає в красені-лайнері, готовому до свого першого підкорення блакитної височини. 

Транспортний літак нового покоління Ан-178 наділено унікальними особливостями. Його створено для заміни в осяжному майбутньому попередніх вантажних моделей антоновців, широко відомих у світі Ан-12 та Ан-26. А особливість нового літака в тому, що пілотам, навченим керувати базовою моделлю (пасажирським Ан-158), не доведеться довго звикати до штурвала.

Крім того, випуск нового українського літака — важливий елемент у стабілізації національної економіки. Це безпосередньо сприятиме збереженню робочих місць у авіаційній галузі та використанню новітніх технологій. Таку думку висловив під час презентації на Державному підприємстві «Антонов» заступник міністра економічного розвитку і торгівлі Руслан Корж. «Відбулася визначна подія для трудового колективу, авіабудівної галузі держави, для всієї країни. За вашими успіхами стежать тисячі людей — партнери по авіаційній галузі, потенційні замовники: як вітчизняні (приміром, представники Міністерства оборони), так і закордонні. Я дуже хочу вірити, що програма Ан-178 реалізує свій потенціал, адже вперше за довгі роки в нас є програма абсолютно нового літака», — цитує слова посадовця прес-служба Міністерства економічного розвитку і торгівлі.

Красень на заздрість конкурентам і втіху Україні. Фото УНIAН

Ан-178 призначений виконувати всі основні завдання транспортного літака: матеріально-технічне забезпечення, парашутне десантування вантажів на платформах, перевезення хворих, транспортування техніки, доставка устаткування і двигунів. Як представник вже відомого в світі сімейства регіональних літаків, Ан-178 найкраще підходить як базова платформа для створення багатьох модифікацій цивільного та військового призначення. Причому можливим є не лише створення функціонально різних варіантів і модифікацій, а і його видозміни через встановлення агрегатів, систем і обладнання альтернативних розробників. Це відкриває перспективи до розширення потенційного ринку збуту машини і максимальної адаптації до специфічних вимог кожного замовника.

Так, «Maximus Air LLC» (ОАЕ) має намір придбати транспортні літаки Ан-178 у цивільному варіанті. ДП «Антонов» і ця компанія домовилися  об’єднати зусилля у просуванні літаків марки «Ан» на ринок ОАЕ, країн Близького Сходу та Північної Африки. Вже й підписали угоду про це.

Особливість цього проекту те, що вперше на ДП «Антонов» при проектуванні та спорудженні нового літака застосував у повному обсязі безпаперову технологію проектування і виготовлення виробу, що значно скоротило час і трудомісткість проектування, запуск у виробництво і виготовлення першого зразка.