СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

Що робить влада для громади

Сучасне життя не можна уявити без мережі доріг, транспорту, пішохідних переходів та світлофорів. Подолати міжміські, міські та міжрайонні відстані, дістатися з дому на роботу і назад часто можна лише завдяки автотранспорту. Та якщо поводитися з ним необачно, можна наразитися і на небезпеку.

Безпека дорожнього руху, на думку громадян, нерідко залежить від благоустрою наших міст і селищ та рівня транспортного обслуговування. За повідомленням управління взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру, з початку 2013 року на урядову телефонну «гарячу лінію» надійшло 1984 звернення з питань незадовільного стану доріг, їх будівництва та ремонту, регулювання дорожнього руху, якості перевезення пасажирів.

Кількість таких звернень, порівняно з відповідним періодом минулого року, збільшилася у 2,7 раза. Особливу увагу заявники приділяли саме питанням безпеки дорожнього руху — 149 звернень, що майже вдвічі більше, ніж торік (67).

Безпека дорожнього руху залежить не тільки від водіїв, а й від пішоходів. Фото Oлександра ЛЕПЕТУХИ

Переважно людей турбують питання відновлення роботи світлофорів, обмеження руху вантажного автотранспорту в населених пунктах, встановлення дорожніх знаків на небезпечних ділянках дороги та поруч з пішохідними переходами, нанесення дорожньої розмітки на автошляхах та на пішохідних переходах, установлення «лежачого поліцейського» тощо.

Так, пенсіонерка з Донецька звернулася щодо регулювання дорожнього руху на перехресті біля будинку її проживання. Оскільки на автомобільній дорозі встановлено «лежачі поліцейські», водії автотранспорту намагаються уникнути переїзду по цих обмежувальних швидкість пристроях, створюючи небезпеку для пішоходів, і руйнують огорожу та стіни будинку. Донецька міськрада поінформувала про встановлення транспортного (бар’єрного) огородження для автомобільного транспорту, що підтверджено зворотним зв’язком.

Продовжують надходити скарги на дії водіїв громадського транспорту, зокрема на передчасне відкривання та закривання дверей, що призводить до травмування пасажирів, розмови по мобільному за кермом, порушення посадових інструкцій.

Жителька Дніпропетровської області поскаржилася на водія міського маршруту, який затримав на 20 хвилин відправлення автобуса з кінцевої зупинки, сварився з пасажирами й розмовляв по мобільному телефону під час руху. Дніпродзержинська міська рада повідомила, що керівництво підприємства, яким обслуговується цей автобусний маршрут, провело нараду з водіями. Водій, який працював на маршруті того дня, за некоректну поведінку був тимчасово відсторонений від роботи й попереджений, що у разі повторення порушень його звільнять.

А одеситка поскаржилася на машиніста електропотяга Одеса—Колосівка, який на станції «Зорівські дачі» відчинив двері не в бік зупинки. Зі слів заявниці, це створило значні незручності для літніх людей. Управління морегосподарського комплексу, транспорту та зв’язку повідомило, що машиністу та його помічнику оголошено догани за порушення посадових інструкцій.

Збільшення кількості звернень на урядову телефонну «гарячу лінію» з питань, які мають важливе суспільне значення, свідчить про небайдужість людей та зростання їх соціальної активності. 

0800-507-309. Урядова телефонна «гаряча лінія» працює, крім неділі та святкових днів, за таким графіком: понеділок — п'ятниця — з 8:00 до 21:00, субота — з 8:00 до 19:00. Веб-сайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua.