Компанія Apple витіснила фірму Coca-Cola як світовий бренд номер один. Електронний велет є лідером у дизайні і характеристиках продукції, згідно із дослідженням найбільших 100 брендів аґенцією Interbrand.
Цінність Apple зросла на 28% до понад 98 мільярдів доларів. На друге місце вийшла Google – понад 93 мільярди.
Coca-Cola вперше за 13 років опустилася з першого місця. Її оцінюють у понад 79 мільярдів.
Фідел Гелмер, біржовий ділер:
«Це нічого не значить, Coca-Cola існувала десятиріччями. Думаю, вона існуватиме ще багато десятиріч у майбутньому. З іншого боку, я не думаю, що всі ці великі бренди інформаційних технологій довго протримаються, бо у їхньому секторі конкуренція є дуже високою».
Щорічне дослідження, за яким стежить великий бізнес, визначає цінність компаній через аналіз їхніх фінансових показників, впливу на рішення покупців та здатності забезпечити прибутки. У чільному десятку також – IBM, Microsoft, GE, McDonald’s, Samsung, Intel та Toyota.