Робочу виїзну нараду, присвячену ходу будівництва транспортної розв’язки на Поштовій площі у Подільському районі Києва, провів учора віце-прем’єр-міністр Олександр Вілкул.
Як доповів урядовцеві виконуючий обов’язки голови Київської міської державної адміністрації Анатолій Голубченко, на об’єкті вже завершуються роботи зі спорудження другої частини тунелю. Її планують відкрити до кінця року.
На це Олександр Вілкул відреагував словами про те, що принциповою умовою уряду під час реалізації проекту було використання українських будівельних матеріалів. Тому під час зведення об’єкта використано 95% будівельних матеріалів вітчизняного виробництва, зокрема металоконструкції та залізобетоні вироби.
«Імпортозаміщення, використання будівельних матеріалів українського виробництва — це принципова позиція уряду. Реалізація інфраструктурних проектів за державні кошти, як у цьому разі будівництва сучасної автомагістралі у столиці, не лише розвиває логістику міста та створює комфортні й безпечні умови для людей, а й забезпечує розвиток будівельної галузі, виробництва будівельних матеріалів всередині країни. Це сприяє розвитку економіки та створенню нових робочих місць», — зазначив віце-прем’єр.
Нині в тунелі вже влаштовано інженерні мережі та піщану основу під дорожнє покриття, розпочато встановлення дренажної системи для відведення дощової води. Залишилося ще виконати роботи з влаштування дорожнього покриття та системи зовнішнього освітлення в тунелі та на з’їзді.
Завдяки відкриттю другої частини тунелю буде забезпечено рух автотранспорту вулицею Набережно-Хрещатицькою та Набережним шосе в обох напрямках магістралі. Це дасть змогу збільшити пропускну спроможність транспортної розв’язки з 85 до 110 тисяч машин на добу (вона забезпечує проїзд зі Столичного шосе до масиву Оболонь).
До слова, весь комплекс із реконструкції цього транспортного вузла складається з естакади лівоповоротного з’їзду з Володимирського узвозу на вулицю Набережно-Хрещатицьку, тунелю Набережним шосе, правоповоротного з’їзду з Набережно-Хрещатицької на Володимирський узвіз та підземного пішохідного переходу.
Як передає слова Олександра Вілкула його прес-служба, цей проект — останній, шостий, об’єкт, який необхідно побудувати для створення у столиці сучасної автомагістралі безперервного руху від вулиці Набережно-Хрещатицької до Набережного шосе у Печерському районі. Віце-прем’єр нагадав учасникам наради, що автомагістраль будується за підтримки уряду з 2010 року. 2010-го збудовано естакаду на вулиці Набережно-Хрещатицькій та відкрито повноцінний рух Гаванським мостом, який з’єднує Рибальській острів з Подолом. У 2011-му відкрито 4 транспортні розв’язки: біля станції метро «Дніпро» у Печерському районі, на примиканні проспекту Науки до Столичного шосе у Голосіївському (1 черга), а в 2012-му — на перетині бульвару Дружби народів та Наддніпрянського шосе та на примиканні Дніпровського узвозу до Набережного шосе у Печерському районі.
Для забезпечення високого швидкісного режиму на цій магістралі та безупинного руху автотранспорту прибрано світлофори. Загалом на створення цих об’єктів держава надала понад 800 мільйонів гривень.
За результатами наради Олександр Вілкул дав завдання забезпечити пуск руху автотранспорту другою частиною тунелю транспортної розв’язки на Поштовій площі до кінця року.
Окремо Анатолій Голубченко доповів віце-прем’єрові, що в 2014 році, згідно з проектом, слід виконати благоустрій історичної частини Поштової площі та Дніпровської набережної, щоб забезпечити людям змогу вільно проходити до Дніпра та прогулянкових катерів. Планується звести й очисні споруди для очистки стічних вод із проїзної частини, влаштувати світломузичний фонтан, укласти верхній шар асфальтобетонного покриття на всій розв’язці та встановити декоративне освітлення тунелів і пішохідної частини площі та набережної.
Відділ новин
«Урядового кур’єра»