Відтепер про будь-яке неподобство активний громадянин може повідомляти на сайт контакт-центру або на «гарячу лінію» голови Дніпропетровської облдержадмністрації безпосередньо з мобільного телефона. Варто лише надіслати фотографію з коментарем чи просто невеличкий текст про те, що обурює: розбита дорога, непрацюючий транспорт, соціальні питання, побори у школах, незаконні паркування чи МАФи тощо. Щоб проблеми розв’язували швидко й адресно, у Дніпропетровській ОДА фахівці разом із волонтерами організації «IT-рух Днiпро» розробили зручний у використанні черговий мобільний додаток E-contact із сучасним інтерфейсом.

«ХХІ століття — час IT-технологій. Це швидко і зручно. Разом з волонтерами з «IT-рух Днiпро» ми розробили черговий мобільний додаток E-contact. Він фіксує все, що ви хочете змінити, і направляє службам, які за це відповідають», — розповів голова Дніпропетровської ОДА Валентин Резніченко. 

Як діє новий мобільний сервіс? Спочатку з Google Play треба безкоштовно завантажити додаток у мобільний телефон і зареєструватися. А потім, зафіксувавши свою проблему на фото, можна відправляти повідомлення керівникам області. Всі надіслані заявки громадян зберігаються в обліковому записі. Як їх виконують, можна перевірити онлайн. Всі звернення  відображаються на інтерактивній карті програми. Наразі мобільний додаток працює в тестовому режимі, і кожен охочий може взяти участь у його тестуванні через посилання в інтернеті. У найближчих планах волонтерів з організації «IT-рух Дніпро» — запустити iOS-версії додатку. 

Як повідомляє департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Дніпропетровської ОДА, звернутися до обласної влади можна кількома способами. Зокрема й зателефонувавши на «гарячу лінію» контакт-центру за номером 0-800-505-600. Щотижня на неї надходить близько 900 дзвінків від жителів Дніпропетровщини.