ПОСЛУГИ

Навіщо потрібні центри обслуговування клієнтів?

Першого серпня 2013 року можна вважати датою змін у підходах до спілкування зі споживачем з боку Київенерго. Цього дня компанія-монополіст відкрила сучасний Центр обслуговування клієнтів на вулиці Закревського, 14 і обіцяє, що тут людям буде дуже зручно обслуговуватись. Справді, центр облаштований з комфортом для споживачів: там і Wi-Fi, і телевізори, не забули й про людей з особливими потребами. Як усе це працюватиме, побачимо. Споживачам ще належить дати свою оцінку нововведенню. А поки що зауважимо, що тут подбали не лише про клієнтів, а й про співробітників центру. Для них обладнали кімнату для відпочинку з усіма зручностями.

Як пообіцяв генеральний директор Київенерго Олександр Фоменко, у столиці до кінця 2015 року заплановано відкрити ще 14 таких центрів. У чому їхня перевага, навіщо вони потрібні?

Центр на Закревського працює за принципом «єдиного вікна». Це означає, що будь-який клієнт Київенерго (фізична чи юридична особа) з будь-якого району міста може прийти й вирішити питання щодо послуг, які надає компанія: оформити заяву на послугу, укласти договір, звірити покази лічильника, розв’язати проблеми із субсидіями, тощо.

Перед тим, як сформувати зручний для споживачів графік, провели опитування користувачів. За його результатами визначили, що для фізичних осіб центр працюватиме із 8.00 до 19.00 з понеділка по четвер, у п’ятницю — з 8.00 до 18.00, у суботу — з 8.00 до 17.00. Для юридичних осіб — інакший розклад: з 8.00 до 17.00 з понеділка по четвер та з 18.00 до 16.00 у п’ятницю. Окрім цього, поліпшують систему оплати послуг у електронному вигляді. Тобто створили сайт спеціально для споживача і спростили роботу з ним.

«Орієнтація на клієнта, надання послуг щодо енергопостачання жителям міста, створення всіх умов для ефективної інфраструктури — мета, яку ми поставили перед собою. Щомісяця компанія обслуговує 20 тисяч фізичних та 21 тисячу юридичних клієнтів. Для удосконалення послуг, які ми надаємо, інвестуємо кошти в енергетичне обладнання та відкриваємо сучасні сервісні центри», — зазначив Олександр Фоменко.

А генеральний директор ДТЕК Максим Тімченко додав: «Раніше компанія більше переймалася станом технічного обладнання, тепломережами, турбінами, але нині ми дійшли висновку, що монополія, яка склалася природним шляхом, розслабляє. Клієнт — головний, він має обирати нас, а не ми його. Тож відтепер у нас на першому місці — споживач, цей центр цьому приклад».