До кінця року підписати договір із китайською компанією AICC (Aerospace Industry Corporation of China) про розроблення проектної документації для добудови другого екземпляра найбільшого у світі важкого транспортного літака Ан-225 «Мрія» планує Державне підприємство «Антонов». «Багато залежить від китайської сторони. З нашого боку проблем немає», — розповів на прес-конференції президент «Антонова» Олександр Коцюба.

Наразі з китайською стороною немає чітких домовленостей про терміни будівництва літака, його передачі замовникові, а також про фінансування робіт. Усі ці питання — предмет обговорення.

Теоретично добудова Ан-225 можлива протягом 4—5 років, оскільки на сьогодні другий екземпляр літака готовий приблизно на 60—65%. Однак оскільки йдеться про модернізацію літака, будівництво може зайняти й більше часу.