Повірка засобів обліку води, яку надавач послуг робить безкоштовно для споживача, може відбуватися двома способами: зі зняттям водомірів і так званим проливним способом, тобто коли працівники водоканалізаційного господарства приходять у квартиру і повіряють лічильники, не знімаючи їх. Багатьом споживачам більш до душі саме другий варіант, адже з ним набагато менше мороки.

Але, як виявилося, повірка із зняттям точніша. Зокрема директор Розрахункового департаменту Київводоканалу Валерій Люлін зауважив, що в цьому разі після демонтажу прилади обліку промивають, очищують від іржі та інших забруднень. «Це в рази збільшує ймовірність успішної повірки — майже на 80%. Якщо під час такої повірки прилад визнають непридатним, встановлення нового лічильника виконують безкоштовно співробітники Київводоканалу. Споживачу треба лише придбати прилад обліку, тому що ці витрати не входять до тарифу на водопостачання та водовідведення.

Утім, якщо споживачу комфортніше повірити водомір без демонтажу — це теж не проблема. Фахівці звертають увагу й на те, що облік спожитих ресурсів — хороший стимул до економного використання води, який дає змогу сплачувати менше, навіть за умови зміни тарифів.

Інна МИКОЛАЄНКО
для «Урядового кур’єра»