Міський бюджет столиці може отримати додаткових 80 мільйонів гривень завдяки тому, що у взаємодії з активними громадянами виявлятиме нелегальні рекламні конструкції. Про це повідомив співкоординатор ініціативи Kyiv Smart City Юрій Назаров під час анонсування стартапу з управління рекламою в Києві. Проходить він у межах Інкубатора проектів на основі відкритих даних (OpenDІ 1991).

Сервіс відкритих даних допомагає кожному активному громадянинові дізнатися про власників рекламних конструкцій, перевірити легальність їхнього розміщення, що позначено на карті сервісу, а також написати електронне звернення з метою усунення порушень.

У 2015 році власники рекламних конструкцій сплачували в середньому 550 тисяч гривень за день. «За місяць це дорівнює сумі трьох нових тролейбусів. Завдяки впровадженню електронних сервісів міська влада отримує ефективний інструмент з управління рекламою в столиці», — зазначає співзасновник стартапу ODІ Володимир Пoкрасенко.

Для розвитку сервісу в Україні засновники шукають донорів, у чому їм допомагає команда Інкубатора проектів на основі відкритих даних. IT-волонтери активно співпрацюють з КМДА у межах ініціативи Kyiv Smart City. Програма, що допомагатиме розвивати інфраструктуру Києва, стартувала 18 липня й триватиме до 2 жовтня.