Відеосервіс YouTube оголосив про прем'єру власних програм, серіалів і повнометражних фільмів, в яких зніматимуться популярні відеоблогери, передає УНН з посиланням на ВВС.

Виробництво власних серіалів і фільмів — частина стратегії YouTube по залученню користувачів до свого платного сервісу YouTube Red.

Якщо раніше YouTube намагався залучати платних користувачів за допомогою зірок шоу-бізнесу — платні канали на YouTube Red вели, крім інших, Мадонна і актор Ештон Катчер, — то тепер сервіс робить ставку на YouTube-знаменитостей.

Як повідомили в компанії, першою прем’єрою стане ігровий серіал Scare PewDiePie, головну роль в якому зіграв популярний шведський коментатор відеоігор Фелікс К'єллберг, відомий під псевдонімом PewDiePie. У каналу Ф.К’єллберг на час написання замітки близько 42 млн передплатників. Творцями шоу стали продюсери серіалу «Ходячі мерці».

Також у лютому планується прем’єра документального шоу «Подорож на острів єдинорогів» Лілі Сінгх (близько 8 млн передплатників). Крім того, сервіс придбав права на один із фільмів компанії DreamWorks Animation.

Виробництво власних шоу — стратегія, поширена серед різних онлайн-кінотеатрів. Приміром, сервіс Netflix кілька років тому зняв власне продовження популярного серіалу Arrested Development. Протягом останніх років YouTube послідовно вживає заходи з монетизації сервісу і залученні користувачів на платній основі.

Шоу будуть доступні тільки передплатникам сервісу YouTube Red з 10 лютого.