Авіаційний двигун АІ-20 конструкції А.Івченка встановлено на літаках Ан-10, Ан-12, Ан-32 та Іл-18, що літають по всьому світу. Мовою техніків, це авіаційний висотний одновальний турбогвинтовий двигун, що працює з повітряним гвинтом змінного кроку лівого обертання. Як підтвердили власкорові «УК» у прес-службі ВАТ «Мотор Січ», усі двигуни АІ-20 виробляли тільки на запорізькому підприємстві. Тож цілком логічно, що й їх модернізацію довіряють фахівцям саме цього підприємства.

Нині триває передача Індії чергової, вже сьомої, партії транспортних Ан-32 у складі п’яти машин, які на замовлення індійських ВПС проходили модернізацію на українських авіапідприємствах.

Усього в Україні пройшли модернізацію і були передані замовникові 30 літаків із тих 40, які згідно з контрактом мають модернізувати. Контракт на суму майже 400 мільйонів доларів було підписано ще в липні 2009 року.

Згідно з контрактом, який став найбільшим в історії українсько-індійської двосторонньої зовнішньоторговельної співпраці, в Україні пройдуть модернізацію 40 літаків, решта техніки — на авіазаводі індійських ВПС BRD-1 у Канпурі. Виконавці контракту — ДП «Антонов» і ДП «Завод 410-й цивільної авіації».

На індійській авіатехніці встановлюють майже 25 найменувань сучасного обладнання українського та зарубіжного виробництва, яке дає змогу підвищити безпеку польотів. У тому числі — обладнання, яке запобігає зіткненню літаків у повітрі та заздалегідь попереджає про зіткнення із землею. На літаках встановлюють систему супутникової навігації, літакові далекоміри, модернізований радіовисотомір, новий радіолокатор з двома багатофункціональними індикаторами, нове кисневе обладнання і навіть поліпшені крісла для екіпажу.

Після такого ремонту, гарантують фахівці, Ан-32 зможе виконувати посадку за II категорією ICAO. При цьому витрата палива, маса порожнього модернізованого літака будуть значно нижчі порівняно з базовим варіантом.

Крім того, варто нагадати, що наприкінці того ж таки 2009 року було підписано ще один контракт між підприємством  ВАТ «Мотор Січ» в ВПС Індії терміном на три роки на суму 110 мільйонів доларів.

Згідно з ним запорізькі моторобудівники провели модернізацію авіадвигунів АІ-20 для індійських Ан -32 і в 2011 році передали замовникові перші оновлені літаки. Ще по 10 у 2012 і 2013 роках та чергові п’ять відправлені до Індії торік у серпні.