На Луганщині запроваджують конкурс найбільш соціально відповідальних підприємств у торгівлі.
Протягом цього спеціального внутрішньообласного конкурсу мають намір порівнювати ціни на соціально важливі продовольчі товари на різних територіях і щотижня визначати, де оті ціни будуть найдоступнішими для покупця. На думку ініціаторів, таким чином можна досягти істотного здешевлення продовольчих товарів.
Сьогодні ситуація вимагає аналізу й координації. Область серед лідерів за дорожнечею цукру, картоплі та м’яса. Їх доводиться везти із сусідніх областей, а це означає, що до торговельної надбавки додаються транспортні витрати. У підсумку — завищена ціна. Звідси завдання для всіх профільних структур: вивести виробника на покупця, скоротивши кількість посередників і тим самим знизивши ціну.
«Наше завдання — привести ціни у відповідність із купівельними можливостями наших громадян», — заявив під час розширеної апаратної наради з керівниками аграрно-промислового комплексу області перший заступник голови ОДА Едуард Лозовський.
Для цього на базі підприємств Новоайдарського району запускають пілотний проект з оптимізації ланцюжка «виробник — покупець», аби максимально скоротити кількість перекупників. Крім того, доручено поєднати підприємства із забою сільськогосподарських тварин (особливо тих, хто спеціалізується на свинині та яловичині) з підприємствами роздрібної торгівлі, надати їм місця на обласних ринках. Запроваджують конкурс для торговців. Не забули й про ярмарки. Для участі в них запрошують тепер аграріїв і з інших областей України: щоб знизити «луганську ціну» на овочі й картоплю, проведено переговори із шістьма областями.