У маршрутному автобусі № 25 у Черкасах стався інцидент, під час якого водій автобуса штовхнув 15-річного Богдана Волика. Хлопець мав намір проїхати за посвідченням інваліда, але водій просто не захотів везти його й вигнав з автобуса. Це сталося вже після того, як ціну за проїзд у маршрутках підвищили до 5 гривень і перевізники міста зобов’язалися підвищити культуру обслуговування.

Інцидент став предметом обговорення на нараді в облдержадміністрації, під час якої йшлося про низьку якість послуг на транспорті. Як підтвердив голова облдержадміністрації Олександр Вельбівець, випадки нахабного ставлення перевізників до людей на дорогах області зовсім не рідкість. Ось і  Богдана Волика, який у 2016 році врятував двох дівчаток, які провалилися під лід, і за свій геройський вчинок нагороджений Президентом України, просто не захотіли обслуговувати та ще й виштовхали з автобуса.

Тепер ситуацію розглянуть правоохоронці. Про це повідомив заступник голови облдержадміністрації Костянтин Омаргалієв під час зустрічі з учасниками конфлікту.

— Обурює, що дорослий чоловік дозволяє собі таку поведінку стосовно дітей, підлітків, — наголосив він. — Хоч хорошого сервісу заслуговують усі громадяни без винятку. У цьому випадку водій неправильно повівся стосовно підлітка. На це не можна закривати очі.

Костянтин Омаргалієв від імені влади вибачився перед Богданом та пообіцяв, що розбереться з цим випадком. Вибачився й перевізник, який обслуговує 25-й маршрут, — представник ЧАРЗ-Авто.

У Черкасах, як і в інших містах та селах області, наголошувалося на нараді в облдержадміністрації, слід нарешті врегулювати ситуацію з пільговими перевезеннями та укласти точний перелік категорій громадян, які мають право на безоплатний проїзд у маршрутках. Адже це питання захисту інтересів громади.

Як зазначалося на нараді,  в облдержадміністрації діє телефон довіри 37-60-01. Сюди можна звертатися з 9 до 18 години у випадку будь-яких складних ситуацій у житті, сімейного насильства. Пасажири маршруток і тролейбусів також можуть звертатися, якщо в цьому виникає потреба. Також у холі облдержадміністрації діє «Скринька довіри». Усі звернення тут ретельно розглядають, а порушені проблеми розв’язують, нагадав керівник. А поліпшити сервіс на транспорті — справа честі перевізників Черкащини. Місцева влада бере це питання під свій контроль.