У райцентрах Томашпіль та Ямпіль відкрили центри обслуговування платників податків. Тож тепер на Вінниччині їх вже 20, і тут упроваджують високі стандарти якості обслуговування та надання адміністративних послуг.

«Наше завдання — максимально покрити сервісними центрами європейського рівня територію області. Найближчим часом їх заплановано створити ще у трьох райцентрах. Ми сподіваємося надати нового імпульсу взаємній співпраці держави та бізнесу. Саме на якісне обслуговування платників — великих підприємств, фермерів,  підприємців-спрощенців, громадян — розрахована робота цих закладів», — зазначив виконуючий обов’язки начальника головного управління Міндоходів в області Мирослав Продан.

Центри відповідають усім стандартам, затвердженим Міністерством доходів і зборів. Їх обладнано камерами відеоспостереження, тож у режимі онлайн керівництво ДПІ та спеціалісти моніторингового центру Міндоходів можуть бачити все, що відбувається у центрах, отже спрямовувати роботу працівників у необхідному напрямку. Тут встановлено скриньки відгуків та пропозицій, повідомлення з яких щотижня опрацьовує спеціальна комісія, працюють кваліфіковані спеціалісти, консультанти-модератори, що проходять контрольні тестування. Також є робоче місце платників, де кожен з них може зайти в Інтернет та подати звітність в електронному вигляді без черги.

Голова фермерських господарств Томашпільського району Григорій Перейма та голова Ямпільської районної організації підприємців Віктор Загробський переконані, що відтепер подання звітності значно спроститься, а всі необхідні консультації та довідки буде приємніше отримати у сервісному центрі європейського зразка.

Зауважимо, що задля уникнення зайвого ажіотажу, черг та незручностей на період подачі звітності центри обслуговування платників працюють у посиленому режимі за принципом «до останнього відвідувача», створюються додаткові місця для реєстрації податкової звітності та консультацій. Тож сприятливі умови обслуговування стимулюватимуть бізнес сумлінно сплачувати до бюджету належні платежі.