НОВИЙ ФОРМАТ. На телеканалі «1+1» стартував новий сезон програми споживацьких журналістських розслідувань «Територія обману». Після канікул програма виходить в оновленому форматі: відтепер це буде 45-хвилинний фільм, присвячений одній з побутових проблем, а автор і ведучий програми Олексій Душка з’являтиметься в стендапах із місця розслідувань.

— Ми й надалі досліджуватимемо споживацькі ринки, товари та послуги. З’ясовуватимемо, де й на чому нас дурять. «Територія обману» покликана підвищити загальну споживацьку культуру та обізнаність людей про якість продукції, з якою вони стикаються щодня, змусити наших виробників робити її якісною, а відповідні органи — контролювати це. Новий формат дасть змогу повніше розкрити тему дослідження. Також приділятимемо більше уваги практичним порадам: що саме варто купувати, що — ні, на що звертати увагу, а чого остерігатися, і як правильно відстоювати свої права споживача», — розповів Олексій Душка.

У першому випуску «Територія обману» розповіла глядачам усю правду про м’ясо з прилавків магазинів і ринків. Скільки насправді м’яса міститься у «м’ясі», яке продається на ринках і в магазинах, якою отрутою його обробляють, щоб воно мало привабливий вигляд, чи є туалетний папір у ковбасі та чи можна взагалі назвати м’ясом те, що продають у наших магазинах? Щоб дізнатися про це і показати процес зсередини, журналісти «Території обману» влаштувалися на м’ясокомбінат.

Незабаром на глядачів каналу «1+1» чекає розслідування «Території обману» про техніку: як обрати нешкідливу для здоров’я побутову техніку, як не купити підробку та що робити, якщо ваш новий телефон виявися бракованим. Також журналісти програми працюють над розслідуванням про небезпеки ремонту: чим можуть обернутися перепланування в «хрущовках» та «чешках» і як правильно вибрати шпалери, фарби та лаки, аби не труїтися потім у власному помешканні.