Фахівці Лозівської дистанції сигналізації і зв’язку Південної залізниці завершили технічне переоснащення ділянки Мерефа — Красноград. Про це повідомили у прес-центрі Південної залізниці. За їхніми даними, останню аналогову систему передачі замінило нове суперсучасне цифрове устаткування. Його впровадження дає можливість передавати інформаційні потоки з високою швидкістю і організувати їхнє автоматичне резервування. 

У прес-центрі також поінформували, що вдосконалення процесу передачі інформаційних потоків триває й на інших ділянках Південної залізниці.  Для підвищення безпеки руху потягів, зокрема «Інтерсіті +», на ділянці Лозова — Харків залізничники перевели 10 переїздів у розряд з черговим працівником, з устаткуванням автоматичними шлагбаумами і всіма видами зв’язку. На іншій ділянці — Красноград — Лозова централізований комплекс мікропроцесорних систем централізації (МПЦ) замінив пости електричної централізації і автоблокування, які працювали ще з 1970-х. Відтепер тут дистанційно керується і контролюється стан стрілок, світлофорів й інших станційних об’єктів, а також видається черговому по станції оперативна, архівна і нормативно-довідкова інформація  з протоколюванням роботи пристроїв і дій персоналу.

Ще чотири комплекти цифрового устаткування НТС-1100 і модеми «Watson» залізничники встановили на ділянці Мерефа — Красноград. Вони, за повідомленням прес-центру Південної залізниці, займають мінімальну площу, не вимагають постійного обслуговуючого персоналу, а також надають можливість організувати до 30 цифрових каналів на кожній станції.