ПЕРСПЕКТИВА

В рамках ІV Всеукраїнського форуму працівників поштового зв’язку презентовано  Стратегію розвитку Укрпошти на 2012—2017 роки

Основні завдання стратегії — забезпечити якісний рівень надання соціальних послуг та підвищити рівень заробітної плати в галузі. На цьому наголосив віце-прем’єр-міністр — міністр інфраструктури Борис Колесніков. За його словами, для підготовки документа вивчали досвід поштовиків Великої Британії, США, Німеччини, Італії та інших провідних країн. При цьому найбільша увага була зосереджена на тих секторах галузі, які сприятимуть зростанню середньої заробітної плати.

Урядовець уточнив, що скорочувати працівників, аби вивільнити кошти, ніхто не буде. «Братимемося за нові послуги — найсучасніші і найприбутковіші. Над цим і працюватимемо», — зазначив Борис Колесніков. Крім основних послуг, зокрема соціальних — доставка кореспонденції та пенсій у найвіддаленіші куточки держави — поштовики  розвиватимуть послугу доставки товарів безпосередньо додому замовникам. «Це найбільший резерв для підвищення заробітної плати в нашій галузі», — підкреслив він.

У свою чергу гендиректор Укрпошти Оксана Плотнікова зазначила, що підприємство має стати лідером на ринку надання універсальних поштових послуг для населення та бізнесу. «У 2012 році ми збільшили прибуток,  заробітні плати співробітникам, підвищили якість обслуговування клієнтів — заклали фундамент для подальшого розвитку. Нова ж стратегія дасть змогу сфокусувати розвиток підприємства на модернізації, а технічні та кадрові можливості будуть настільки потужними, що ні в кого не виникне сумнівів під час вибору постачальника поштових послуг», — сказала вона, додавши, що головний акцент підприємство робить на передачі кореспонденції з рук у руки, сфері IT, фінансових послугах.

Відтак, за 5 років Укрпошта має впровадити «єдине вікно» адміністративних послуг, «офіційну електронну поштову скриньку», «гібридну пошту», «єдине платіжне вікно» для всіх видів платежів населення, електронну поштову марку.

Реалізація стратегії дасть змогу збільшити доходи підприємства на 50%, а його прибуток зросте на 75%. Співробітники Укрпошти матимуть гідну заробітну плату та отримають понад 18 тис. комп’ютеризованих робочих місць. Також буде автоматизовано технологічні процеси у всіх відділеннях, це зменшить час обслуговування клієнтів у 4 рази. Створюватимуться й сучасні автоматизовані сортувальні центри, що дасть змогу  підвищити стандартну швидкість доставки листів з 5 до 3 днів, посилок — із 7 до 3 днів, газет — з 2 днів до одного. Для віддалених і малонаселених пунктів збільшуватимуть кількість пересувних відділень, повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури.

До слова, Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» входить до сфери управління Міністерства інфраструктури і є національним оператором поштового зв’язку в Україні. Нині Укрпошта надає понад 50 видів послуг у близько 14 тис. відділень по всій Україні. А в штаті компанії 97 тис. співробітників, з яких 41 тис. — листоноші, 31 тис. — оператори поштового зв’язку. 

Відділ новин
«Урядового кур’єра»