ЦІНОУТВОРЕННЯ. Антимонопольний комітет побачив змову у завищенні цін у великих київських супермаркетах, передає ТСН з посиланням на  телеканал ZIK.

Комітет звинуватив у продажі дорогих харчів 18 українських супермаркетів, а це майже 80% роздрібного ринку столиці. Оскільки, за даними Держстату, протягом останніх двох років ціни зросли лише на понад 13%, водночас у мережах супермаркетів – на 22-38%, а на деякі продукти – на цілих 50-70%. У комітеті пояснюють, що магазини збільшують вартість харчів через додаткові послуги, зокрема рекламу та бонуси.

Утім, підприємці своєї вини не визнають і кивають на постачальників. Мовляв, ціни ростуть, бо дорожчає і закупівельна вартість товару.

Юристи кажуть, що Антимонопольному комітету буде складно довести змову постачальників із підприємцями, а відтак комітет, найімовірніше, обмежиться рекомендаціями та зобов'язаннями з боку компаній щодо недопущення в майбутньому подібних порушень.

Зазначимо, раніше повідомлялося, що ціни на продукти в різних регіонах України відрізняються в середньому на 25%.