НОВІ СТАНДАРТИ. «Чернігівгаз» відкрив для своїх клієнтів «єдине вікно». Поки що воно існує лише в обласному центрі, але на черзі перехід на нові стандарти обслуговування і в районах області.

—Таким чином закінчено організацію робіт з концентрації послуг, які надає «Чернігівгаз», — розповідає голова правління підприємства Алла Ярова. — Ми до цього йшли довго, вивчали досвід роботи наших колег як в Україні, так і в Білорусі.

 

Обслуговування через «єдине вікно» з’єднало в центрі міста всі послуги — від газифікації до інструктажу з безпеки використання газових приладів. Як зазначив начальник управління з комерційної діяльності та матеріально-технічного забезпечення Ігор Льодовий, завдяки цьому приєднання до газової мережі, реконструкція об’єктів, які давно експлуатуються, стали значно простішими. Відтепер, замовивши послугу, клієнт не бігає від одних виконавців до інших, домовляючись і з’єднуючи всіх у часі. «Чернігівгаз» надасть йому послугу, як мовиться, «під ключ», від початку і до кінця.

Менеджер з роботи з клієнтами Наталія Високос зустрічає першого відвідувача усмішкою. Вона переконана, що, позбувшись зайвої біганини, городяни позбудуться також втоми і знервованості. Хоча «час пік» припадає на опалювальний сезон, чітка організація роботи допоможе справитися з напливом громадян, котрі прийдуть зробити перерахунки за півроку.