СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

Що робить влада для громади

У деяких людей часто опускаються руки, коли вони стикаються з тими чи тими проблемами. На щастя, так буває не з усіма. Більшості вистачає активної громадянської позиції, й вони відстоюють правду за будь-яких умов. Так активісти допомагають і собі, і суспільству. 

Жителька Вінницької області звернулась на урядову «гарячу лінію» з проханням посприяти в забороні руху великого вантажного транспорту на автошляху вулицею Щорса у м. Калинівка, що призводить до руйнування дороги.

Калинівська районна державна адміністрація зреагувала одразу: поточний ремонт дороги і розширення дорожнього покриття здійснили, постійний рух великогабаритного вантажного транспорту цією вулицею обмежили. Отож і дороги збережено, й люди дихати стали спокійніше.

Комунальні служби працюють чітко: ці крижані брили на перехожих не впадуть.Фото Володимира ЗАЇКИ

«УК» дізнавався в Урядовому контактному центрі, чи телефонували на урядову «гарячу лінію» громадяни щодо стану шляхів під час несприятливих погодних умов, адже зима цього року була рясна на сніг. Коли він почав танути, слизькі дороги принесли багатьом чимало неприємностей. Особливо завдали клопоту бурульки, які падали з дахів на пішохідну та проїжджу частину вулиць.

Починаючи з 01.12.2011 по 21.02.2012 р. надійшло 316 звернень щодо функціонування автошляхів. Це в 3,5 раза більше порівняно з аналогічним періодом минулого року (90 звернень). Зростання кількості звернень свідчить про неготовність дорожніх служб до адекватного реагування на негоду.

Тож із цієї тематики надійшли запити майже з усіх регіонів країни.  Найбільше — з м. Києва, Дніпропетровської, Донецької, Київської, Одеської, Львівської областей та АР Крим.

Громадяни протягом січня—лютого цього року звертались переважно з питання  незадовільного стану автомобільних шляхів (175 звернень). Порівняно з відповідним періодом 2011 р. кількість їх зросла у 7,3 раза. Заявники просили розчистити від снігу та льоду автомобільні шляхи у межах та за межами населених пунктів із залученням місцевих підприємств.

Так, жителька м. Чернігова звернулася з проханням розчистити від снігу дороги мікрорайону Шерстянки Чернігова. Завдяки активній участі комунального підприємства «АТП — 2528» дорогу було швидко розчищено. Чернігівська міська рада повідомила про успішне завершення робіт у цьому мікрорайоні.

З м. Кривий Ріг Дніпропетровської області житель звернувся з проханням провести аварійно-відновлювальні роботи дороги біля житлових будинків неподалік від його місця проживання. Криворізька міська рада повідомила, що роботи виконано.

А на Львівщині — інша проблема. Занепокоєна жителька м. Червонограда просила встановити решітку на каналізаційний люк на проїжджій частині на вул. Заньковецької. Неодноразові звернення до міської ради не допомогли вирішити це питання. Врешті-решт Червоноградська міська рада Львівської області поінформувала про встановлення решітки.

Житель з м. Кривий Ріг Дніпропетровської області звернувся з проханням заасфальтувати грунтову дорогу біля його будинку. Криворізька міська рада повідомила, що комунальне підприємство роботи виконало. 

Щодо регулювання дорожнього руху надійшло 20 звернень. Порівняно з відповідним періодом 2011 р. це у 2,9 раза більше. Люди зверталися  з питань встановлення дорожніх знаків та світлофорів, облаштування пішохідних переходів тощо.

Приміром, Ірпінська міська рада Київської області розглянула повторне звернення жителя м. Ірпеня щодо встановлення дорожніх знаків по  вулицях К.Маркса, Павленка, Садовій у м. Ірпінь і повідомила, що дорожні знаки на цих вулицях встановлено і вони відповідають вимогам правил дорожнього руху.

За період з 20 по 26 лютого цього року на урядову телефонну «гарячу лінію» звернулося 8413 громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. 

0-800-507-309. Урядова телефонна «гаряча лінія» працює, крім неділі та святкових днів, за таким графіком: понеділок — п'ятниця — з 8:00 до 21:00, субота — з 8:00 до 19:00.