ІНФРАСТРУКТУРА

Борис Колесніков пообіцяв зменшити апетити не лише готельєрів, а й вітчизняних авіаперевізників

Робоча поїздка віце-прем’єр-міністра — міністра інфраструктури Бориса Колеснікова до Львова збіглася із символічною датою: до старту Євро-2012 залишалося рівно 100 днів. Так само недовго чекати й на урочисте відкриття після реконструкції злітно-посадкової смуги та новозбудованого термінала Міжнародного аеропорту «Львів», запланованого наприкінці березня.

Борис Колесніков проінспектував стан готовності цього важливого об’єкта. Адже для того, аби повітряні ворота західного регіону запрацювали на повну потужність, слід зробити ще чимало. І не лише завершити будівельні роботи на реконструкції злітно-посадкової смуги та випробувати у тестовому режимі функціонування всіх систем і служб. Із цим проблем не виникне — все буде обладнано на належному рівні, зокрема і для людей з обмеженими можливостями. Передовсім слід подбати про завантаженість аеропорту, позаяк авіаперевезення залишаються недешевими.

Проте українські авіакомпанії будуть змушені перейти на нормальне ціноутворення. Не розкриваючи комерційних таємниць, урядовець пообіцяв, що «вже у травні львів’яни відчують різницю», повідомивши: наближаються до завершення переговори про бюджетні авіалінії — так звані лоу-кости. Якщо наші авіакомпанії не зроблять цього, після бюджетних авіаліній на зовнішніх рейсах ці авіалінії прийдуть і на внутрішні.

Долучитися до перевезення пасажирів на матчі футбольного чемпіонату зможуть авіаперевізники з усього світу: з 15 травня до 15 липня авіаційний простір нашої країни буде відкрито для усіх іноземних експлуатантів без обмежень.

Не оминув Борис Колесніков і проблеми проживання гостей турніру в Україні, і радше непомірних апетитів українських готельєрів, які підвищили ціни на проживання під час євротурніру у 10—12 разів більше, ніж у Польщі. Стосовно тих, які споруджували спеціально до чемпіонату, і яким держава пішла назустріч, скасувавши на 10 років податок на прибуток, буде знайдено належні механізми впливу.

У Львові урядовець цікавився не лише станом підготовки об’єктів до Євро. Залізничники презентували два нових сучасних електровози російського виробництва, які істотно заощаджують електроенергію, мають більшу швидкість руху, на третину зменшують витрати за рахунок вивільнення електровозів-штовхачів. Використання нового покоління локомотивів пришвидшить рух вантажних поїздів залізничними магістралями прикордонних областей, вивільнивши їх для пасажирських потягів, якими дістаються на матчі вболівальники із сусідніх держав. 

Місцеві залізничники, за словами першого заступника генерального директора Укрзалізниці Миколи Сергієнка, отримали електровози безкоштовно для тестування в умовах складного рельєфу Львівської залізниці. Це дасть змогу вивчити всі переваги та недоліки нової техніки. Впродовж місяця електровози випробовуватимуть на найскладніших ділянках колії — у Карпатах, зокрема, на дiльницi Львiв—Лавочне—Чоп, більша частина із експлуатаційної довжини якої (265,8 кілометра) проходить гірською місцевістю. Якщо нова техніка добре зарекомендує себе, Укрзалізниця планує закупити ще 50 одиниць.