СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

Що робить влада для громади

На шпальтах «УК» ми знайомили читачів з проблемами, які найбільше турбують сумчан, запоріжців, закарпатців, черкащан, житомирців, волинян, та як їх розв’язують за допомогою влади у регіонах.

А тепер настала черга дізнатися, чим переймаються хмельничани.

Як повідомили нам в Урядовому контактному центрі, у 2009–2011 рр. на урядову «гарячу лінію» від громадян Хмельницької області надійшло 17 621 звернення (2009 рік — 6 936 звернень, 2010 рік — 6 126 звернень).

За вісім місяців (січень–серпень) 2011-го кількість звернень становила 4 559.

Тематика цих звернень така:

Разом з тим значно зменшилася кількість звернень з таких питань, як земельні відносини (у 4,1 раза), отримання субсидій (у 3,4 раза), житлове забезпечення (у 2,1 раза), умови праці та трудові відносини (у 2 рази), виплата заробітної плати (в 1,5 раза), зайнятості та безробіття (в 1,5 раза).

У більшості випадків громадяни зверталися з питань працевлаштування та проблем, що виникають у процесі пошуку роботи, зокрема у випускників вищих навчальних закладів. Так, хмельничанин звернувся з приводу влаштування на роботу його дружини, яка закінчила медичний університет і отримала направлення на працевлаштування до лікарні смт Летичів. Але їй було відмовлено у  прийнятті на роботу через відсутність вакантних місць. За результатами розгляду управління охорони здоров’я Хмельницької облдержадміністрації повідомило, що дружину заявника зараховано для проходження інтернатури за спеціальністю до Хмельницької обласної поліклініки, що підтверджено зворотним зв’язком.

З початку року надійшло 125 звернень від громадян Хмельницького регіону з питань комунального господарства. Зокрема, мешканець м. Хмельницького звернувся з проханням провести у будинку проживання ремонт стиків стінних панелей та балконного козирка. За результатами розгляду звернення Хмельницька міська рада повідомила, що ремонтні роботи панелей було виконано, й на черзі – ремонт балконного козирка.

Питання, які громадяни порушували у зверненнях, пов’язані з благоустроєм територій загального користування (22 звернення, або 28,5% загальної кількості звернень з цих питань), обслуговуванням та ремонтом доріг (16 звернень, або 20,7% ), незаконним будівництвом (11 звернень, або 14,2%). Приміром, громадянин м. Славута звернувся з проханням побудувати дитячий майданчик. Звернення було розглянуто Славутською міською радою, а згодом заявника поінформовано, що дитячий майданчик на прибудинковій території за зазначеною адресою встановлено.

Були й інші, не менш життєво важливі питання для сімей. Так, громадянка просила пояснити правомірність відмови зарахувати дитину до дошкільного навчального закладу у зв’язку з відсутністю щеплення. Управління охорони здоров’я облдержадміністрації повідомило, що авторові звернення запропоновано консультацію імунолога Хмельницької обласної дитячої лікарні з наступним отриманням довідки для відвідування дошкільного навчального закладу. Під час  зворотного зв’язку авторка звернення підтвердила позитивне вирішення питання.

За минулий тиждень на урядову телефонну «гарячу лінію» звернулося 5083 громадяни зі скаргами, заявами та пропозиціями. Порівняно з попереднім тижнем їхня кількість збільшилася на 203.