СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

Що робить влада для громади
 

Від сумлінності держслужбовців, які працюють у державних органах влади, залежать соціальна стабільність та рівновага у суспільстві, моральне та фінансове благополуччя населення. 

Водночас держслужбовці у повсякденному житті, як і всі пересічні громадяни,  стикаються з проблемами, котрі намагаються вирішити з допомогою  урядової телефонної «гарячої лінії».

«УК» поцікавився в Урядовому контактному центрі, з якими питаннями звертаються державні службовці на урядову телефонну «гарячу лінію»,  та що їх турбує.

Протягом І півріччя 2012 року (станом на 20.06.2012 року) на урядову телефонну «гарячу лінію» надійшло 795 звернень від державних службовців. 186 заявників отримали консультативну та довідкову інформацію від працівників Урядового контактного центру, а 579 звернень надіслані за належністю центральним та місцевим органам виконавчої влади для розгляду, перевірки достовірності викладених відомостей та надання відповіді авторам звернень.

Найчастіше на урядову телефонну «гарячу лінію» зверталися державні службовці з м. Києва (18,6%), Донецької (10,6%), Київської (7,4%) областей.

Звернення, надіслані на розгляд до органів виконавчої влади, переважно стосувалися таких питань:

комунальне господарство (114, або 19,7% звернень) — заявники скаржилися на відсутність централізованого холодного та гарячого водопостачання у будинках, підвищення тарифів на оплату житлово-комунальних послуг та неякісне надання послуг з опалення та водопостачання;

соціальний захист населення (50, або 8,6%) — автори звернень просили надати роз’яснення щодо умов отримання соціальних виплат, пільг та пільгового статусу;

дії (бездіяльність) службових осіб (40, або 6,9%) — скарги переважно на службову недбалість та бездіяльність працівників органів внутрішніх справ, державної виконавчої служби, а також підприємств комунальної сфери;

умови праці та трудові відносини (34, або 5,9%) — заявники зверталися щодо оскарження свого звільнення з роботи та інших порушень своїх трудових прав;

охорона здоров’я (28, або 4,8%) — повідомлялося про недоліки в діяльності закладів охорони здоров’я, скарги на дії медичного персоналу.

Звичайно, на  звернення держслужбовців, як в цілому на кожен запит, оперативно надавалася відповідь.

Задоволена результатом звернення на урядову телефонну «гарячу лінію» жителька (державний службовець) м. Молчанськ Токмацького району Запорізької області. Вона поскаржилася, що у зв’язку з відміною курсування приміських потягів № 6894 Федорівка—Верхній Токмак-1, № 6893 Верхній Токмак-1—Федорівка виникли великі незручності для пасажирів та жителів міста. Державне підприємство «Придніпровська залізниця» повідомило заявницю, що з метою задоволення потреб у перевезенні пасажирів курсування двох, зазначених у зверненні, потягів та п’яти інших  приміських  потягів відновлено.

За минулий тиждень на урядову телефонну «гарячу лінію»  звернулося 9658 громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. 

0-800-507-309. Урядова телефонна «гаряча лінія» працює, крім неділі та святкових днів, за таким графіком: понеділокп'ятниця — з 8:00 до 21:00, субота — з 8:00 до 19:00.