СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ  

Що робить влада для громади
 

Податки — це ціна, яку ми платимо за можливість жити у цивілізованому суспільстві. Відомий афоризм американського письменника Олівера Холмса не втрачає актуальності й дотепер.

Які питання з оподаткування найбільше потребують роз’яснень, консультацій, допомоги для громадян, «УК» з’ясовував в Урядовому контактному центрі.

«Із початку січня 2012 року на «гарячу лінію» надійшло 626 звернень громадян щодо проблем оподаткування», — повідомили «УК» в управлінні взаємодії з громадськістю центру. Йшлося здебільшого про сплату загальнодержавних платежів, оподаткування доходів фізичних осіб, роз’яснення чинного законодавства, спрощену систему оподаткування, податкову звітність та податок на додану вартість.

491 звернення надіслано до Державної податкової служби, фахівці якої розглядають їх, надаючи відповіді у визначені законодавством терміни.

Підприємці можуть не хвилюватися, якщо вчасно сплатили податки. Фото Володимира ЗAЇКИ

Приміром, з приводу затримки виплати відшкодування податку на додану вартість на урядову телефонну «гарячу лінію» звернулася керівник ТОВ з м. Городенки Івано-Франківської області. Оперативно розглянувши звернення, заявника поінформували про повне відшкодування згаданому товариству задекларованої суми податку.

Відмова в реєстрації компанії як платника податку на додану вартість спонукала не мовчати керівницю підприємства з Бориспільського району Київської області. Через 12 днів Державна податкова служба у Київській області надала заявникові інформацію про видачу компанії свідоцтва платника ПДВ.

Житель м. Червонограда Львівської області, громадянин іншої держави, який з 2006 року працює приватним підприємцем в Україні і є платником єдиного податку, попросив посприяти у подовженні дії патенту податковою службою, де йому відмовили через відсутність у нього українського громадянства. У встановлені терміни заявника повідомили, що дію свідоцтва платника єдиного податку йому подовжено і відповідний документ він може отримати в ДПІ у м. Червонограді.

На урядову телефонну «гарячу лінію» надходять не лише запитання, а й подяки працівникам податкових органів за вирішення питань, пов’язаних з оподаткуванням громадян. Так, жителька м. Балаклеї Харківської області висловила подяку працівникам Державної податкової служби за оперативне вирішення питання щодо зняття її з обліку в районі та скасування нарахованих штрафних санкцій за неправильно заповнену декларацію. Підприємець з м. Броварів Київської області подякував працівникам Державної податкової служби за швидке розв’язання проблеми реєстрації та отримання свідоцтва платника ПДВ Броварською ОДПІ.

Отже, звертайтеся до Урядового контактного центру, де вам завжди допоможуть.

За минулий тиждень на урядову телефонну «гарячу лінію» та веб-сайт www.ukc.gov.ua до органів виконавчої влади звернулося 11 602 заявники зі скаргами, заявами та пропозиціями. 

0-800-507-309. Урядова телефонна «гаряча лінія» працює, крім неділі та святкових днів, за таким графіком: понеділок — п'ятниця — з 8:00 до 21:00, субота — з 8:00 до 19:00. Веб-сайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua.