CОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

Що робить влада для громади

Дотримання графіка перевезень пасажирів і вантажів — чи не найважливіший критерій оцінки якості транспортних послуг. З проблемою порушення цих графіків стикаються пасажири, які користуються всіма видами транспорту. Працівники урядової телефонної «гарячої лінії» допомагають розв’язати ці проблеми.

Нагоду пересвідчитися у цьому мав киянин, який розповів, що у січні цього року придбав авіаквиток на квітень до Сімферополя на рейс компанії «Візз Ейр Україна». На початку березня йому повідомили про скасування рейсу. Наприкінці місяця він написав заяву на повернення коштів за придбаний квиток, але питання не вирішувалося. Фахівці Урядового контактного центру надіслали звернення для розгляду Державній авіаційній службі, яка підтвердила факт порушення авіакомпанією строків повернення коштів. До авіакомпанії направили лист-попередження про можливий штраф, якщо гроші заявнику не повернуть. Згодом фахівці центру дізналися, що питання вирішено, кошти за квиток заявнику повернули.

Пасажирам важливо дістатись потрібного місця вчасно. Фото Oлександра ЛЕПЕТУХИ

За повідомленням управління взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру, з початку 2013 року зареєстровано 1655 звернень з питань транспортного обслуговування. Переважно вони стосувалися міжміського й міського транспортного обслуговування, а також отримання документів на право керування транспортним засобом. Працівники центру надали понад 160 роз’яснень та консультацій з цих питань. Телефонували найчастіше з Києва, Київської, Донецької, Вінницької, Львівської, Одеської, Харківської та Полтавської областей.

Зростає кількість звернень від громадян щодо видачі й обміну документів на право керування транспортними засобами. Адже відповідно до Закону від 20 листопада 2012 року № 5492-VI передбачається формування Єдиного державного демографічного реєстру, і, як наслідок, буде проводитися видача та заміна документів, зокрема і водійських посвідчень.

Так, житель селища Тальне Черкаської області в березні 2013 року звернувся до МРЕВ ДАІ з обслуговування міста Звенигородки, підпорядкованого УДАІ УМВС в Черкаській області, щодо обміну водійського посвідчення часів СРСР на посвідчення водія нового зразка, проте отримав відповідь, що немає бланків посвідчень. Департамент Державтоінспекції МВС повідомив, що на сьогодні відповідно до Закону «Про здійснення державних закупівель» проводиться процедура придбання бланків, у тому числі посвідчень водія та свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Орієнтовне забезпечення ними підрозділів Державтоінспекції — кінець квітня, після чого питання заявника обов’язково вирішать.

Житель Білої Церкви Київської області поскаржився на відсутність з лютого 2013 року у Білоцерківському МРЕО бланків для переоформлення водійських прав старого зразка на новий. Співробітники МРЕО розв’язали проблему оперативно, про що заявник повідомив згодом та висловив подяку.

На урядову телефонну «гарячу лінію» та через Інтернет звернулося 9 тисяч 510 заявників зі скаргами, заявами та пропозиціями.

0800-507-309. Урядова телефонна «гаряча лінія» працює, крім неділі та святкових днів, за таким графіком: понеділок — п'ятниця — з 8:00 до 21:00, субота — з 8:00 до 19:00. Веб-сайт Урядового контактного центруwww.ukc.gov.ua.