ІНФРАСТРУКТУРА

Учора Прем’єр-міністр Микола Азаров відкрив рух  на новозбудованому відрізку автодороги
«Київ — Ірпінь»

Відділ новин
«Урядового кур’єра»

«Я дуже радий, що сьогодні невелике в масштабах країни завдання вирішено. Далі цією дорогою ми пустимо тролейбус, перенесемо лінію електропередач, і в травні тут уже розпочнеться рух великовантажного автотранспорту», — розповів на урочистостях глава уряду. А сьогодні цією ділянкою автошляху відкрито рух автомобілів та автобусів.

Микола Азаров також нагадав, що торік уперше за період незалежності збудовано 2 тисячі кілометрів нових автодоріг. Однак протяжність автомобільних доріг України становить 180 тис. км, з яких 60—70 тисяч є автомагістралями й дорогами державного значення. Аби найближчим часом привести їх до ладу, потрібно будувати близько 10 тисяч кілометрів доріг на рік, тобто вп’ятеро збільшити обсяги дорожнього будівництва.

Водночас глава уряду наголосив, що реально підвищити рівень зарплати та пенсії можна за рахунок розвитку економіки. Цьому, зокрема, сприятиме реалізація масштабних інфраструктурних проектів. «Ми обов’язково повинні будувати, розвивати та модернізувати країну, і тільки тоді це дасть нам змогу на реальній основі підвищувати і пенсії, і зарплати. Поки ми не будемо будувати нові заводи, мости, дороги, не буде надійної основи для соціального розвитку», — зазначив Микола Азаров.

Загалом це загальноприйнята світова практика, повідомляє департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабміну.

Глава уряду впевнений, що без зведення доріг і мостів не буде основи для соціального розвитку. Фото Олега МАРКЕВИЧА

З нагоди відкриття ділянки автошляху Микола Азаров провів короткий брифінг для журналістів, де, зокрема, зупинився на деяких аспектах енергетичної політики уряду в поточному році.

Так, два останні роки уряд серйозно займався розвитком вугільної промисловості. Нині Україна вперше вийшла на профіцит у майже 5 млн тонн. «Коли газ коштує 416 доларів, як він зараз коштує, використання вугілля економічно виправдане, — зауважив Прем’єр. — Тому доцільно переводити котельні на вугілля та альтернативні джерела енергії. Але якщо вартість газу знижується і, скажімо, становитиме близько 220 доларів, то вже використання вугілля стає, порівняно з газом, неефективним».

У зв’язку з цим він зазначив, що Україні необхідно гнучко працювати й вибудовувати свою економічну політику. Тому наша сторона продовжує переговори з Російською Федерацією про зниження ціни на імпортований звідти газ. Проте уряд готує країну до того, щоб вона «витримала таку ціну палива», повідомляє УНІАН.

Під час спілкування Микола Азаров підкреслив, що уряд поставив завдання дуже серйозно скоротити цьогоріч споживання дорогого російського газу. Водночас він зазначив, що з приводу цього питання проведено необхідні наради й прийнято «дорожню карту» дій.

Прокоментував Прем’єр і хід переговорів із РФ про зниження ціни на газ і конфлікти, які виникають у зв’язку з цим. «Ну навіщо нам із російськими братами нашими воювати? Хто-небудь із простих людей — за війну чи проти? Це взагалі абсурдне питання. Та ніколи в житті навіть говорити про це не збираємося. Але є, безумовно, економічні інтереси у нас і в них. Як вони їх розуміють, як ми їх розуміємо. Росіяни отримали дуже невигідний для себе документ (лист НАК «Нафтогаз України» про скорочення закупівель російського газу), і тримаються вони за нього двома руками. А ми їм говоримо, що крім паперу, життя ж іще є. Тому домовимося», — резюмував Микола Азаров.