СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

Що робить влада для громади
 

Що далі в історію відходять роки Великої Вітчизняної війни, то повніше і яскравіше проявляється велич героїчного подвигу фронтового покоління, яке отримало всесвітньо-історичну Перемогу над фашизмом. Ми завжди будемо в неоплатному боргу перед ветеранами війни, учасниками бойових дій, дітьми війни. Усі вони повинні відчувати, що їх пам’ятають, шанують, схиляються перед їхнім Великим Подвигом.

З особливою відповідальністю завжди ставляться фахівці Урядового контактного центру до запитів цих людей. Також на телефонну «гарячу лінію» звертаються не лише ветерани війни, а й їхні близькі: діти, онуки, інші родичі. Це можна пояснити поважним віком, здоров’ям визволителів, втраченим на фронтах страшної війни та відбудові країни у післявоєнні роки. Тож теплі слова й надані вчасно поради дуже важливі. Фахівці центру в багатьох ситуаціях без залучення органів виконавчої влади роз’яснюють ветеранам чинне законодавство, консультують з різних питань, надають допомогу у формулюванні суті скарги тощо.

Протягом 2012 року на урядову телефонну «гарячу лінію» зверталися учасники війни та бойових дій, інваліди війни (4054 звернення). Аналізуючи ці звернення, можна дійти висновку, що не всюди на належному рівні виконують рішення уряду щодо забезпечення ветеранів ліками за пільговими рецептами, слуховими апаратами, іншими засобами реабілітації та надається вчасно медична допомога, особливо тим, хто проживає у сільській місцевості. Також громадян найбільше турбували питання надання пільг (157 звернень). Не втрачає актуальності питання пенсійного забезпечення, а саме нарахування пенсії (184) та виплата доплат (68).

Ветеранам є що пригадати... Фото УНІАН

Під час звернення на урядову «гарячу лінію» багато проблем вдається розв’язати. Хоч на місцях ці питання можна було б вирішити без втручання відповідних структур. Потрібно тільки  вникнути у суть справи.  Так, житель Києва (інвалід війни 1 групи) попросив забезпечити його кріслом колісним, без якого він не міг обійтися. І ось Міністерство соціальної політики повідомило, що заявника запрошено на прийом до Головного управління праці та соціального захисту населення Київської міської державної адміністрації для отримання засобу реабілітації.

Для ветерана війни, який звернувся на урядову телефонну «гарячу лінію», важливим був маршрут, що його безпідставно анулювали. Ветеран з м. Кам’янка-Бузька Львівської області попросив відновити рух рейсового маршруту №117 «Львів — Лисиничі — Винники». Управління розвитку інфраструктури Львівської облдержадміністрації повідомило, що, згідно з умовами Договору про організацію перевезень пасажирів на автобусному маршруті загального користування, перевізник тепер зобов’язаний обслуговувати цей маршрут.

На звернення ветерана з м.Запоріжжя щодо отримання безкоштовного препарату ніцерголін, курс лікування який триває від 45 до 60 днів, управління охорони здоров’я Запорізької облдержадміністрації поінформувало, що із заявником відбулася бесіда завідувача терапевтичного відділення поліклініки територіальної лікарні, надано роз’яснення та забезпечено медикаментами на курс лікування за призначенням лікаря-невропатолога за рахунок спонсора. Ветеран задоволений вирішенням питання, про що він повідомив під час зворотного зв’язку.

За минулий тиждень на урядову телефонну «гарячу лінію» звернулося 4603 громадяни зі скаргами, заявами та пропозиціями. 

0-800-507-309. Урядова телефонна «гаряча лінія» працює, крім неділі та святкових днів, за таким графіком: понеділок — п'ятниця — з 8:00 до 21:00, субота — з 8:00 до 19:00.