Юрій ВОЛОДИМИРОВ,
для «Урядового кур’єра»

Як вважає головний редактор порталу «Авіабіз» експерт транспортної галузі Богдан Долинце, у розвитку ТОВ «Інтеравіа» (раніше «Свісспорт Україна») головну роль зіграла компанія «Міжнародні авіалінії України» (МАУ).  Оскільки мізерні інвестиції швейцарської компанії Swissport International Ltd. не давали можливості нормально розвиватися, то змінити ці негативні тенденції вдалося лише після того, як частку швейцарського власника викупив другий співвласник – МАУ. Зміна менеджменту дала позитивні результати: «Інтеравіа» за підсумками минулого року зафіксував прибуток – уперше за останні п’ять років. 

Свого часу МАУ погодилась на входження швейцарської Swissport International Ltd. в статуний капітал ТОВ «Інтеравіа», сподіваючись одержати серйозного ділового партнера та комерційну вигоду від розподілу дивідендів. Натомість зарубіжні співвласники в компанії, яка одержала назву «Свісспорт Україна»,  значиних інвестицій в її розвиток не робили. Тож торік мажоритарний власник «Інтеравіа» МАУ збільшив статутний капітал з 24 тисяч до 8 мільйонів гривень і додатково надав гарантії на 25,5 мільйона гривень. Це дало змогу значно обновити і наростити парк наземного обладнання, розширити спектр послуг хендлінгової компанії, знизити собівартість.

Окрім того, інвестиції Міжнародних авіаліній України дали змогу залучити додаткові ресурси, зокрема збільшити штат компанії, поліпшити якість послуг. Як результат, «Інтеравіа» одержала трирічний сертифікат Державіаслужби на здійснення комплексного наземного обслуговування в міжнародних аеропортах «Бориспіль», «Київ» (Жуляни) і «Харків». Компанія істотно розширила спектр послуг в «Борисполі» за рахунок одержання сертифікату на право обробки поверхні повітряних суден проти обледеніння.

За словами гендиректора ТОВ «Інтеравіа» Олександра Суркова, правильна стратегія, обрана МАУ, дала можливість компанії досягти позитивних результатів у роботі. Роль в цьому відіграло й те, що після  звільнення підконтрольного Swissport International Ltd. генерального директора «Інтеравіа» відмовився від послуг, які йому нав’язували і ціна яких була у кілька разів вищою від ринкової. Відмова під послуг Swissport International Ltd. дала можливість зменшити витрати на послуги на 6 мільйонів гривень на рік.

Нині клієнтська база ТОВ «Інтеравіа» нараховує понад 40 авіаперевізників світу.