Виконком Вінницької міської ради ухвалив програму розвитку електронного урядування до 2017 року, яка передбачає впровадження муніципальної картки городянина.

Інформаційно-комунікаційні технології все ширше використовуються в повсякденні вінничан, зокрема в муніципальному управлінні, ЖКГ, охороні здоров’я та освіті. Люди привчаються спрямовувати свої звернення до муніципалітету, повідомляти про виявлення аварійних ситуацій тощо у сучасний спосіб. А задля зручності краян влада міста розробила програму із вдосконалення досягнутого згідно із стратегією «Вінниця-2020».

«Нова програма спрямована на формування ефективної системи муніципального управління та вдосконалення надання адміністративних послуг. Ми проаналізували ситуацію в нашому місті, а також успішні практики впровадження елементів електронного врядування в європейських містах, таких як Мартін (Словаччина), Люблін (Польща), Рига (Латвія)», — розповів директор департаменту інформаційних технологій міської ради Володимир Романенко. Тож предметно визначили основні напрями роботи. Насамперед необхідність розширити перелік адмінпослуг, які надаються вінничанам у режимі online, створити сторінку, на якій будуть електронні сервіси для громадян. Зрозуміло, що впроваджуючи, важливо чути думку про нововведення, тому на сайті міської ради розмістять систему опитування з усіх актуальних питань життя міста.

Зворотний зв’язок з городянами міська влада отримає завдяки впровадженню муніципальної картки вінничанина. «Нині це важливо і доцільно, бо дасть можливість покращити контроль за роботою громадського транспорту і впорядкувати процес компенсації проїзду. А також поліпшити якість надання послуг та вдосконалити процес отримання соціальних пільг», — зауважив Володимир Романенко.