Зрозуміло, жодне українське місто поки що не може посперечатися щодо розвитку велоінфраструктури з Амстердамом, який називають столицею велосипедного руху. Але останнім часом і на вулицях Дніпропетровська дедалі більшає велосипедистів. Натомість бракує умов для їхнього безпечного пересування.

Для розв’язання цієї проблеми в Дніпропетровську створили робочу групу, до складу якої входять представники міської ради, члени спілки велосипедистів міста, громадські активісти. Насамперед слід облаштовувати спеціальні паркувальні майданчики біля навчальних закладів і торговельних центрів, розмістити спеціальні дорожні знаки та зайнятися розміткою дороги. Після обговорення і опрацювання відповідного проекту його передадуть у міську раду на затвердження, а тоді вже втілюватимуть заплановане у життя.

За словами члена робочої групи при міській раді Дніпропетровська з питань велоінфраструктури, архітектора та велосипедиста Юрія Лозовенка, статистика свідчить, що в Дніпропетровську понад 20 тисяч жителів щоденно пересуваються по місту велосипедом. Згідно з державними будівельними нормативами, якщо вулицею за годину проїжджає 50 велосипедистів, то на цій дорозі треба будувати велодоріжку. В Дніпропетровську, зокрема, на Набережній Леніна за годину їх можна побачити приблизно вдвічі-втричі більше, але спеціальних доріжок там нема. Між тим, на будівництво такої доріжки з бюджету потрібно набагато менше коштів, ніж на автомобільні дороги.

Тим часом у Національному гірничому університеті (НГУ) відкрили три велопарковки на 14 місць. Кошти на їх облаштування зібрані студентами та викладачами вишу. «Велопарковки є частиною проекту «Велосипедом — на навчання», розробленим студентами, — розповіла керівник цього проекту Галина Бесчастна. — Мета проекту — створення велопарковок в усіх університетах України, популяризація велосипедного спорту серед молоді. Раніше ми залучали до облаштування велопарковок спонсорів, але цього разу ініціативу проявили студенти та викладачі НГУ. Менш ніж за два тижні зібрали 1990 гривень, яких вистачило на дві велопарковки, на третю — кошти надала адміністрація вишу».