Вінницька влада напрацювала систему, за якої інформацію про призначення субсидії городянам приносять додому. Тож тепер людям, які оформляють цю державну допомогу, немає потреби йти до центрів адміністративних послуг «Прозорий офіс» для отримання повідомлення про її призначення.

Раніше щодня до цих центрів у місті приходили понад півтисячі людей, щоб забрати довідку про призначення субсидії. Хоча отримувати це повідомлення необов’язково, вони все одно хочуть мати його на руках, тож вишиковувалася черга. Тому департамент соціальної політики міської ради спільно із Центром муніципальних систем управління запровадили новий механізм надсилання повідомлення про призначення субсидії адресно. Тепер інформація про її розмір, термін надання, а також обсяг плати за житлово-комунальні послуги відображено в єдиному рахунку за надані житлово-комунальні та інші послуги, який щомісяця отримують мешканці багатоповерхівок.

«Для нас дуже важливо, щоб у ЦАП «Прозорий офіс» вінничани отримували якісні послуги. Черги до рецепції стали сигналом, що в системі є слабке місце. З’ясували, що накопичення людей відбувається саме через процедуру видачі повідомлення про призначення субсидій. Тому й почали шукати можливості розв’язання проблеми. Зрештою вирішили, що інформацію можемо надсилати людині додому», — сказала директор департаменту соціальної політики міської ради Лариса Попова.

Повідомлення про субсидію розміщене в єдиному рахунку над таблицею з нарахуваннями по кожному виду послуг. Також інформація про щомісячний розмір допомоги вказана і в самій таблиці. Це зручно для городян. Поки що таким чином інформують мешканців багатоповерхівок, проте невдовзі цю практику поширять і на мешканців приватного сектору.