СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

Що робить влада для громади

26 січня у світі відзначатимуть Міжнародний день митника. Цей захід, безперечно, приверне увагу громадськості й до значущої ролі митниці в економічному і соціальному розвитку суспільства. Як повідомили в Урядовому контактному центрі, торік з урядової телефонної «гарячої лінії» на розгляд Державної митної служби України було направлено 172 звернення громадян. У тому числі 158 запитів, скарг та пропозицій з проблем митної справи. 

Від громадян були пропозиції посилити контроль над роботою працівників митної служби та створити програму вдосконалення розподілу їх функціональних обов’язків; запровадити мито на товари іноземного виробництва, аналоги яких виробляються в Україні; ввести пільги на ввезення мікроавтобусів на територію України один раз на п’ять років без сплати мита; спростити процедуру митного оформлення імпорту сировини при довгострокових договорах. Запити людей, до слова, розглядали оперативно, у термін до 5 днів.

Так, керівник товариства з обмеженою відповідальністю в м. Одесі звернувся зі скаргою на працівників митного поста «Іллічівськ», де протягом одного тижня без пояснення причин було затримано видачу розмитненого та перевіреного товару. Звернення розглянула Південна митниця Державної митної служби України та надала роз’яснення: затримка випуску товару «термоси побутові металеві» відбулася через відсутність декларанта протягом тижня у зоні митного контролю. В день його прибуття до зони митного контролю було здійснено митне оформлення, товар випущено у вільний обіг на митну територію України. Вирішення питання підтверджено зворотним зв’язком із заявником.

Ще один приклад швидкого реагування митниці. Керівник товариства з обмеженою відповідальністю в м. Києві звернувся зі скаргою на дії працівників Південної митниці, які впродовж 5 днів не оформляли товар (метизна продукція) без пояснення причин. Звернення розглянула Державна митна служба України: співробітники Південної митниці, за участю співробітників правоохоронних органів, все-таки провели митний огляд зазначених товарів. Після оформлення  документів дозволено пропуск товарів до митниці призначення для подальшого  митного оформлення. Вирішення питання підтверджено зворотним зв’язком із заявником.

За минулий тиждень на урядову телефонну «гарячу лінію»  звернулося 11505 громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Порівняно з попереднім тижнем їх кількість збільшилася  в 1,5 раза (за минулий тиждень надійшло 7579 звернень).

0-800-507-309. Урядова телефонна «гаряча лінія» працює, крім неділі та святкових днів, за таким графіком: понеділок — п'ятниця — з 8:00 до 21:00, субота — з 8:00 до 19:00.