10 років тому розпочав роботу Урядовий контактний центр. Упродовж цього періоду тут опрацювали понад 9,5 мільйона звернень від українців, з яких 4,4 мільйона — лише за три роки спільної роботи з чинним урядом. Особливо важливо, що в кол-центрі не лише прийняли ці звернення, а й на 5 мільйонів з них надали роз’яснення та консультації.

Варто тримати з людьми зворотний зв’язок, щоб розуміти, які проблеми їх турбують. Для нашої великої країни такі інструменти, як контактний центр, мають величезне значення, наголосив Прем’єр-міністр Володимир Гройсман під час відвідання цієї установи.

Чарівних дівчат, які оточили Прем’єра, громадяни впізнають за голосом. Фото з Урядового порталу

«Працівники центру отримують сотні тисяч звернень, тому важливо, щоб на кожне була адекватна реакція. Ми спрямовуємо кошти на підтримку й розвиток центру, але жодне сучасне устаткування не допоможе без людського ставлення до проблем інших», — підкреслив глава уряду.

Він поспілкувався з операторами, наголосивши: «Ваша робота надскладна. Уміти заспокоїти людину, зрозуміти і прийняти її проблеми — це дар. Дякую вам від усього уряду за щоденну невтомну працю та високий професіоналізм».

Уранці на сторінці Володимира Гройсмана у Фейсбуці з’явився такий допис: «Українці можуть цілодобово звертатися на урядову «гарячу лінію» із запитаннями щодо соціального та пенсійного забезпечення, медицини, освіти, надання субсидій та за багатьма іншими напрямами. Бути уважним, ввічливим і спокійним. Говорити чітко й по суті. Бути готовим допомогти в будь-якій ситуації. Такі головні засади роботи працівників Урядового контактного центру. Вже 10 років поспіль вони приймають звернення з усіх куточків країни на короткий номер 15-45. Цілодобово і без обмежень — ні в темах питань, ні в засобах спілкування. Оператори центру нерідко чують і бачать по той бік телефона чи екрана людський біль чи життєву несправедливість. Але щире «Добрий день, ви зателефонували до Урядового контактного центру, чим можу допомогти?» — завжди залишається першим кроком до розв’язання проблеми. З ювілеєм вас!»

Урядова «гаряча лінія», нагадує департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату КМУ, — механізм для взаємодії уряду з громадянами, що дає змогу оперативно вирішувати проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, а також удосконалювати роботу органів виконавчої влади з урахуванням громадської думки.

Крім вказаного телефонного номера, існує веб-сайт www.ukc.gov.ua. На базі урядової «гарячої лінії» діють окремі лінії з актуальних питань урядової політики:

— «гаряча лінія» для підприємців 0-800-503-045;

— інформування та консультування щодо питань, пов’язаних з упровадженням реформи охорони здоров’я;

— з питань надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг;

— щодо звернень із проблемних питань, які стосуються жителів Донецької та Луганської областей, а також АР Крим.

Відділ новин
«
Урядового кур’єра»