На складах вугільних об’єднань «Первомайськвугілля» та «Лисичанськвугілля» лежить понад 140 тисяч тонн необхідного для ТЕС вугілля, а в Україні в цей час закликають до жорсткої економії світла.

«Країна потребує вугілля, а шахтарі, які його видобули, не отримують грошей. На сьогодні уряд заборгував «Первомайськвугіллю» та «Лисичанськвугіллю» 120 мільйонів гривень заробітної плати. Донецька залізниця, управління якої залишилося в окупованому «ДНР» Донецьку, не може виконувати свої функції на підконтрольній Україні території й вивезти вугілля зі складів. Вугільні об’єднання в Луганській області стали заручниками невдалого менеджменту в Україні», — заявляє голова обласної держадміністрації Геннадій Москаль.

За його даними, на складах «Первомайськвугілля» перебуває 55 тисяч тонн незатребуваного вугілля, а на складах «Лисичанськвугілля» — 87 тисяч тонн. Для порівняння: 40 залізничних вагонів вміщають усього 2 тисячі 300 тонн вугілля.

«Ми просимо Міністерство інфраструктури України розв’язати цей вузол дуже простим способом: від’єднати від Донецької залізниці залізничну інфраструктуру, що залишилася на контрольованій Україною території Луганської області, й приєднати її до Південної залізниці, управляння якої розташоване в Харкові», — заявляє Геннадій Москаль. Він направив відповідний лист Прем’єр-міністру України із проханням невідкладно вирішити порушені в ньому питання.