Київська міська рада затвердила електронну систему Єдиного реєстру зареєстрованих у місті жителів.

За прийняття проекту рішення Про затвердження Положення про інформаційну систему Реєстр територіальної громади міста Києва проголосували 97 депутатів при мінімально необхідному 61, передають Українські новини.

У реєстрі буде доступною інформація про всіх зареєстрованих киян (паспортні дані, місце реєстрації, ідентифікаційний код).

Передбачається, що при цьому кияни зможуть через Інтернет отримувати довідку про місце своєї реєстрації, зніматися з реєстрації і змінювати адресу реєстрації проживання.

Інформація реєстру повинна буде мати комплексну систему захисту, доступ до нього крім чиновників Київміськадміністрації будуть також мати нотаріуси.

За ведення реєстру киян відповідатиме департамент з питань реєстрації Київської міської державної адміністрації (КМДА), а за його створення і адміністрування замість апарату КМДА - департамент інформаційно-комунікаційних технологій КМДА.

Згідно з проектом Положення, реєстр повинен бути інтегрований з Єдиним державним демографічним реєстром, системою Єдиний WEB-портал адміністративних послуг міста Києва та іншими ресурсами.

Нагадаємо, що Київська міська державна адміністрація розробила електронну систему Єдиного реєстру зареєстрованих в місті мешканців у травні цього року.