Головною метою документа є інформування громадськості про структурні реформи, пов’язані з майбутнім підписанням Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом. План реалізації інформаційної стратегії містить у собі соціологічні опитування з метою визначення підтримки населенням європейського курсу України, створення інформаційних тематичних програм для його висвітлення, організації конференцій і міжнародних форумів з питань державної політики євроінтеграції.

Як зазначено в повідомленні Інформаційно-аналітичного бюлетеня Кабінету Міністрів, Євросоюз готовий співпрацювати в інформаційній сфері й допомагати Україні інформувати громадян про європейські цінності, про які в українському суспільстві поки що існує вкрай низька поінформованість. Адже Угода про асоціацію з ЄС — це, насамперед, не економічні преференції чи інвестиції в економіку нашої держави, а європейські цінності, що формують відповідальне громадянське суспільство.

Саме через низьку поінформованість про європейські цінності українці сприймають євроінтеграцію як суто політичну матерію, предмет міжнародних переговорів, справи президентів і прем’єрів і щось відірване від повсякденного життя. Однак реальна, а не декларативна європейська інтеграція має стосуватися внутрішнього розвитку держави, заснованого на європейських цінностях для поліпшення життя звичайної людини.

Європейські цінності — це коли економіка працює на благо всього суспільства, бюджетні видатки здійснюються якомога ощадливіше й в інтересах людини, а не окремих владних структур і корпорацій. Рівність усіх перед законом, незалежно від посади й майнового становища. Найвищі у світі екологічні й освітні стандарти. Хороші дороги, безпечні вулиці. Чесні вибори, свобода зібрань, мітингів, опозиційної діяльності та боротьба з корупцією. А вільне висловлення думок, цінність людської волі — це одне з основних надбань європейської цивілізації.

Необхідно констатувати, що громадяни з кожним днем стають дедалі лояльнішими до підписання Україною асоціації з Європейським Союзом. Так, на початку 2013 року центр «Соціальний моніторинг» повідомив, що більш як 46% українців висловилися за входження країни в Митний союз і Єдиний економічний простір. За договір про зону вільної торгівлі й асоціації з ЄС — приблизно 35%. А вже у травні цього року соціологічні опитування засвідчили іншу динаміку: майже 42% українців віддають перевагу вступу до ЄС і тільки близько 33% підтримують входження до Митного союзу. 

Відділ новин  
«Урядового кур’єра»